Ondergoed onder wielerkleding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Ondergoed onder wielerkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 16:46

Wie draagt er wel of geen ondergoed onder zijn fietsbroek? (zo'n 1 met zeem erin). En waarom wel of niet?

Volgens mijn mam moet je echt géen ondergoed er onder dragen, vandaag heb ik met getoerd en ik had nergens last van (heb ook geen tocht van kilometers gereden ;) ). Verschillende vrouwen uit de spinningles dragen wel ondergoed onder hun fietsbroek.

Wat doen jullie dus?

Alja

Re: Ondergoed onder wielerkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:50

mijn ouders doen beide geen ondergoed aan :)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:39

Ik heb geen ondergoed aan in een fietsbroek. Heb een aantal fietsbroeken, in de meeste zit van dat CoolMax (geloof dat het zo heet) spul. Is dus niet zo'n ouderwets zeem-geval, maar geeft wel een 'luier-effect' :D.

Heb ook wel eens met ondergoed gefietst, maar dat vind ik toch minder prettig zitten. Tja, het is dus maar net wat je prettig vindt ;).

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:33

Mijn vriend fietst veel en heeft ook geen ondergoed aan onder zijn fietskleding, dat gaat pijn doen na een x aantal kilometer!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:41

Ik ken ook best wat wielrennende mensen, maar geen van allen ondergoed hoor. Maar wel zo'n zeem in hun broek :)
Ik zei altijd dat ik zo'n zeem niet hoefde (met mountainbiken), maar heb het eens geprobeerd en het is tóch wel erg fijn :D

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 18:46

Zo'n zeem is idd héel prettig! :D

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:49

veraA schreef:
Ik ken ook best wat wielrennende mensen, maar geen van allen ondergoed hoor. Maar wel zo'n zeem in hun broek :)
Ik zei altijd dat ik zo'n zeem niet hoefde (met mountainbiken), maar heb het eens geprobeerd en het is tóch wel erg fijn :D

Ik gebruik ze ook alleen bij het mountainbiken hoor, wielrennen doe ik niet. Ik vind het ideaal!