zou ik het dan wel krijgen of alsnog pas eind juni?
ik moet het zeg maar vandaag ff weten omdat ik iets wil kopen maar dat kan alleen als ik weet dat ik dat salaris deze maand nog binnekrijg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik had het trouwens ook, ben bij deze werkgever in 2007 begonnen, half september en kreeg voor september zegmaar het geld voor de uren dat ik gewerkt had, omgerekend.
Zelfde bij mijn tweede werkgever, daar ben ik februari begonnen, een week na salarisdatum, maar heb ik ook gewoon februari betaald gekregen

Citaat:Op je loonstrook zal wsn staan 'betaald op rekening ...' of iets in die geest - ergens onder je netto-salaris. Zodra de strook uitgedraaid wordt, gaat ook de salarisbetaling eruit. Als jij dus op zaterdag je salarisstrook krijgt is ie op vrijdag klaargezet en zal wsn op maandag of disndag verwerkt worden door de bank.
als jij wilt kun je een salaris-strook krijgen voor het hele jaar die liggen gewoon al klaar bij de accountant enkel ff datum aanpassen.
En die dingen worden pas gedraaid op het moment van salarisverwerking. Tuurlijk kun je voor een heel jaar de stroken uitdraaien en uiteraard kun je ze ook achteraf nog printen, maar de gemiddelde salarisadministratie draait gelijktijdig met de verwerking en de betalingsbatch de stroken uit
Wat ik me dan wel afvraag (pure interesse hoor): komen er nou veel reacties op? Mijn ervaring is nl dat mensen absoluut niet naar de berekening kijken, zolang het onder aan de streep maar enigzins gelijk is... Sylvia schreef:De accountant heeft geen loonstroken liggen, dat ligt op de loonadministratie.En die dingen worden pas gedraaid op het moment van salarisverwerking. Tuurlijk kun je voor een heel jaar de stroken uitdraaien en uiteraard kun je ze ook achteraf nog printen, maar de gemiddelde salarisadministratie draait gelijktijdig met de verwerking en de betalingsbatch de stroken uit
![]()
Netjes trouwens dat jullie er een week tussen hebben voor klachten ed, jullie zijn de eerste die ik tegen kom die het zo doenWat ik me dan wel afvraag (pure interesse hoor): komen er nou veel reacties op? Mijn ervaring is nl dat mensen absoluut niet naar de berekening kijken, zolang het onder aan de streep maar enigzins gelijk is...

Citaat:Netjes trouwens dat jullie er een week tussen hebben voor klachten ed, jullie zijn de eerste die ik tegen kom die het zo doen Wat ik me dan wel afvraag (pure interesse hoor): komen er nou veel reacties op? Mijn ervaring is nl dat mensen absoluut niet naar de berekening kijken, zolang het onder aan de streep maar enigzins gelijk is...
. De 23ste viel nu op een zaterdag, dus we kregen ons loon op vrijdag, maar we hebben het zo ook wel eens op maandag gehad.
Dit gaat trouwens om een stage vergoeding.. Samen met een vriendin van mij loop ik daar stage en beide hebben we ons loon nog niet.
.
Zilvermoon schreef:Ik krijg mn loonstrook als het geld die week er op word overgemaakt.. Maar elke keer als ik van baan verander (niet dat dat zo vaak gebeurt) dan heb ik wel die overbruggings maand. Dat je een maand moet wachten op je loon