Help!! Virus!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ILoveMyHorse

Help!! Virus!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:51

Ik heb dringend jullie hulp nodig, volgens mij heb ik een virus op mijn pc.. En niet zomaar 1, namelijk..

Als ik gewoon zit te computeren (internetten enz. maakt niet uit wat) en opeens doet de muis raar. Je kan namelijk niet meer met links klikken, alleen met rechts. En overal waar je alleen al je muis op staat (dus niet klikken) klikt hij automatisch op. Dit is heel irritant omdat je zo op allemaal sites komt waar je niet wilt zijn :P. Én, hij gaat opeens alles selecteren in het blauw waar je met je muis naartoe sleept.

Dit is niet de hele tijd het geval, maar opeens doet de pc dit dan weer en dan stopt het na een tijdje ook weer (zoals nu). Maar je kan niet even rustig computeren of zo omdat je dus plotseling niks meer de muis kunt doen. Ook als je aan het typen bent en de pc slaat weer op hol, gaat 'ie opeens op een andere plaats typen.

Ik ben echt radeloos, er zit een goede virusscanner op de computer maar toch denk ik dat dit een of ander gemeen virus is dat mij boos wilt zien :+

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zodat ik weer met een gerust hart kan Bokken ;)

Kieffer

Re: Help!! Virus!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:49

Misschien ligt het aan je muis? Heb je al een andere muis geprobeerd? Misschien zit er in deze wel een storing ofzo. Wie weet is het probleem met een andere muis wel verholpen :)

En anders even een paar virusscanners er doorheen halen en kijken wat ie opvist :)

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:53

Misschien heeft iemand je pc gehackt

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 10:52

heb je nog steeds dit probleem?

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 17:50

Ja ik heb nog steeds het probleem, af en toe kan ik gewoon rustig computeren, maar dan opeens gaat 'ie weer raar doen.. Erg frustrerend als je iets snel wilt doen :+

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:51

Klinkt als een probleem met je muis. :)

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 17:57

Ja dat zou je inderdaad denken, maar de muis zit er goed ingeplugged (of hoe je dat ook schrijft). Het is geen draadloze maar wel met zo'n laserlampje aan de onderkant. De muis is gewoon in orde.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:01

Andere muis al geprobeerd? Klinkt als een los contaktje in je muis.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 18:10

Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd, weer geen draadloze en toch bleef de pc raar doen..