Jongen leuk vinden, maar weet niet wat te doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolevdl

Jongen leuk vinden, maar weet niet wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 16:12

Hoi medebokkers

Ik zit ergens mee waar ik me wel een beetje voor schaam, maar hopelijk kunnen jullie mij toch helpen.

Ik ben nu 22 en ik heb nog nooit echt een relatie gehad. Ik ben er ook nooit mee bezig geweest, altijd druk geweest met de paarden en werken enzo. Maar nu voel ik me toch wel heel vaak alleen. Doordat ik me altijd helemaal op de paarden heb gestort (heb van jongs af aan paarden gehad) heb ik ook niet echt een grote vriendengroep en ik ga ook nooit uit.

Nu ben ik laatst een een jongen tegengekomen die ik echt helemaal geweldig vond. Ik ben hem tegengekomen op een dressuurwedstrijd (kennis van een kennis van mij) en we hebben gezellig een praatje gemaakt. Aantal weken later kwam ik hem weer tegen en hebben we weer een gezellig praatje gemaakt.
Voor mijn gevoel klikt het tussen ons. Maar ik ben zo onzeker. Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet. Ik weet niet of hij een vriendin heeft en zo niet, wat hij van mij vind.

Het klinkt misschien stom, maar ik heb dat stuk van niet-serieuse-vriendjes op de middelbare school gewoon gemist, waardoor ik me soms gewoon gehandicapt voel.

Kunnen jullie mij helpen? Ik vind die jongen echt leuk, maar weet niet hoe ik er mee om moet gaan.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:14

Gewoon lekker mee om gaan alsof het een vriendin is, als jullie wat dichter bij elkaar staan, is het makkelijker om te bedenken wat je voor hem voel.
Voel je serieus wat voor hem? Dan kan je lekker gaan flirten wat nu al makkelijker gaat. Gewoon oogcontact maken, wat opmerkingen maken en veel met om gaan.

Succes!
@Edit, pc deed raar dus moest hem even afmaken. :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 16:17

Ten eerste je hoeft je niet te schamen dat je geen relatie hebt gehad, heel veel jongens en meiden hebben dat nog nooit gehad. Het kan alleen wel zo voelen.
Kun je bij je kennis informeren of hij een relatie heeft?
Mocht je het niet durven dan kun je vragen als je hem eens tegenkomt of hij zin heeft om een keer ergens wat te gaan drinken of misschien minder eng de msn van hem.
Of aan je kennis voorstellen om met een groepje ergens te gaan drinken (weet niet wat voor soort kennis het is).

Om meer kennisen/ vrienden te krijgen kun je hier op bokt naar meetings gaan, zo heb ik ook een aantal meiden leren kennen met wie het gewoon erg klikt. Met 2 ervan ga ik in juli zelfs naar Londen.
Een vereniging oid helpt ook vaak om meer kennissen te krijgen of misschien via je werk.