En inderdaad weer het zoveelste topic, hoe haal ik mijn ouders over om...
Ik loop nu al lange tijd met de gedachte, dat ik zó onwijs graag een lief konijntje wil. Maar ik weet nú al, als ik het aan mijn ouders vraag gaat het niet mogen. Dan zeggen ze of meteen nee, of ze slapen er een dagje over en zeggen dan nee

Maar ik wil dus écht graag een konijntje. En dan niet zomaar een impusieve aankoop, ik heb er goed over nagedacht. Ik heb er ook zeker de tijd en verantwoordelijk heid over. (Heb immers een eigen paard, en 180 koeien onder mijn hoede, en daar ben ik ook iedere dag bezig met de verzorging. Dus wat dat betrefd heb ik me allang bewezen).
Nu vraag ik mij af. Is er mischien een bepaalde manier, dat ik het op het juiste moment op de juiste manier kan vragen?

Vrees dat dat niet op prijs gesteld word. Heb het net gevraagd, en het was dus inderdaad nee.. Dus ik vraag wat dan de preciese reden is. Was het een hele tijd stil, toen zei me ma: Omdat je kamer altijd een zooi is.
da's ook een idee, maar As is net jarig geweest geloof ik

Eentje is zelfs rasechte holenkonijn!
Laat als het kan elke dag een paar uur los rondlopen in je tuin of huis. Een tijd geleden zag ik een prachtige cavia-villa bij een kinderboerderij.
Heb vroeger hamsters gehad, en daar zaten een paar gekko's bij
Zo had ik een looprennetje in mijn kooi, en die piepte