superservice na bizarre aflevering :) :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

superservice na bizarre aflevering :) :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:32

hihi ik had weer wat vandaag :D :D :D geweldig!!!!

Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht bij BCC in Breda van de week ;)

Ding moet in Moordrecht geleverd worden, geen probleem.... ik gezegd dat ik op een recreatiepark woon en dat het dus betekend dat er een eind gelopen moet worden met dat ding ;) en voor instructies het handig is als bezorger mij even belt als hij daar is :)

vandaag bezorgdag :)

bezorger belt me, te grote wagen mee, dus dat word lopen ;)

JAAAAAAAAAAA maar ik ga niet meer dan honderd meter lopen!!!!!

:D :D :D moet je net mij hebben, vind ik leuk joh!!

Dus ik voorgesteld dat ding af te laden, het pad op te lopen en na precies honder meter (en ik ging het nameten!!!) dat ding neer te zetten, en dan zou ik de rest zelf wel afhandelen........ mijn buurman kon wel tekenen ;)

JAAAAAAAAAAA maar ik ga niet zoeken naar een huis!!!!

Vriend, daarom hebben wij elkaar nu aan de telefoon zodat ik jou kan vertellen hoe je moet lopen :D :D :D

naja lang verhaal kort gemaakt..........

Ik heb tegen hem gezegd dat hij die wasmachine maar vooral op de wagen moet laten staan, en dat ik wel bij een bedrijf ga kopen waar dingen wat simpeler zijn en de mensen wat normaler :)

Kom ik bij BCC aan in Breda :) zeg ik......... Tja jongens, kom me geld terughalen, want de bezorger wilde niet bezorgen :D :D

Hilariteit alom in de BCC :)

Om het goed te maken zouden ze vanmiddag vanuit Breda het showroommodel naar Moordrecht brengen ZELF :)

Super dus!!

alleen dat vond ik weer wat te veel van het goede, dus afgesproken dat ze dat ding gingen bestellen en als het hun uitkwam in de route dat ze dan de machine bij mij zouden afleveren ergens in de loop van volgende week.......

Super service.......... maar wat een mongool die bezorger :)

Liezel1

Re: superservice na bizarre aflevering :) :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:35

hahahaha....
Nou ik was er echt klaar mee geweest. Was lekker naar de MediaMarkt gegaan (die zitten hier tegenover elkaar, dus dan hadden ze gezien hoe ik naarbinnen was gelopen ;) ).

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:37

Ik geloof niet dat ik het snap.... Je wilt dat ze hem komen brengen maar dat gaat door de bezorger niet door en dan ga je naar de winkel, die bied aan het te brengen en dan wil jij dat niet??? :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:38

nou, ik zou het showmodel eerlijk gezegd ook niet hoeven voor de volle mep...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:40

Uthrick schreef:
Ik geloof niet dat ik het snap.... Je wilt dat ze hem komen brengen maar dat gaat door de bezorger niet door en dan ga je naar de winkel, die bied aan het te brengen en dan wil jij dat niet??? :=

ik wil wel dat ze hem brengen, maar ze hoeven zich niet achterover te buigen om dat vandaag nog te doen ;) :) Ze moeten van Breda naar Moordrecht..... zijn ze al met al gewoon een 2.5 uur kwijt :) en dat vind ik nou net niet nodig ;)

maar dat aanbod is natuurlijk helemaal top!!

zodra die binnen is, dan kijken we wat hun logistiek het beste uitkomt en dan word ie alsnog gebracht :) :)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:42

ik snap het verhaal niet helemaal, maargoed, wel grappig :D

die man zal zich niet helemaal lekker hebben gevoeld denk ik, toen het hem zo moeilijk werd gemaakt :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:58

:? Wat raar. Ze zetten dat ding toch gewoon op een steekwagentje.
Hoef je echt geen 100 meter mee te gaan sjouwen hoor :=

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 17:00

hij ging met dat steekwagentje maar 100 meter lopen, en geen pas meer JA :D :D :D :D

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:03

Mag toch hopen dat die betreffende bezorger flink op zn falie heeft gekregen...
Zo ga je niet met klanten om en al helemaal niet als je dit op je site zet:

Citaat:
Voordelen BCC Bezorgservice
Bezorging in bloktijden van 2 uur
Bezorging ook op zaterdag
Professionele, goed opgeleide bezorgers
Apparaat wordt voor u uitgepakt Verpakkingsmateriaal wordt retour genomen
TV’s worden ingesteld in de volgorde van de kabelmaatschappij
Alle witgoedartikelen worden stabiel geplaatst
Wasmachines worden aangesloten op bestaande aan- en afvoerleidingen
Vaatwassers worden, als de aansluitingen zich niet in een keukenkast bevinden, aangesloten op bestaande aan- en afvoerleidingen
Koelkasten worden geplaatst op de door u gewenste plaats
Uw oude apparaat wordt meegenomen
Betalen bij aflevering zowel contant als met PIN

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 17:06

hihihi dat zei ik ook :)

"het gaat zeker ernstig goed met de handel"

maar er is een klacht van mij EN een klacht van het BCC filliaal Breda naar de bezorgdienst gegaan :)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:13

Ik heb bij BCC bij de klantenservice gewerkt, heb heel wat ruzie gehad met die bezorgmannen over de telefoon, elke dag weer iets nieuws.
Fijn dat je hoewel het nog niet afgehandeld is toch tevreden bent, maar ik zou nog heel even wachten met de lofzang, bewaar die nog maar totdat je hem daadwerkelijk thuis hebt staan.
En die klacht is leuk, maar naar mijn mening verzamelen die mannen ze, de grootste collectie wint, of ze behangen er hun kamer mee.
Daar wordt verder ook niet echt iets mee gedaan ofzo, tenminste niet toen ik er werkte, je krijgt waarschijnlijk een briefje met excuses van de klantenservice, in een heel ernstig geval een bloemetje maar ik denk niet dat je daar al voor in aanmerking komt :D en wees daar maar blij om.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:20

Nou dan kunnen we elkaar de hand schudden Kim. Ik heb deze week ook een nieuwe wasmachine afgeleverd gekregen. 2 sterke heren kwamen het ding brengen. Aangezien ik voor een trapje heb zei ik "loop maar achterom door de stallen" .
Hadden de heren het ding mooi in de stal neergezet en wilden er weer vandoor.
Ik de heren even fijntjes uitgelegd dat de machine naar boven moest. Nou ja, gingen ze mij vertellen dat ik had gezegd dat de machine in de stal geplaatst kon worden. Hoe stom kan je zijn.
Of je zet hem boven neer, want ik kan hem niet tillen of je neemt hem weer mee.
(Ik zag de bui al hangen, mijn wasmachine was al een week kapot ;) )
Ze hebben hem naar boven gebracht onder protest. Toen pas heb ik de pakbon getekend :D

Het is wat met die bezorgers, volgens mij zijn ze liever lui dan moe.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:31

Je hebt er héle goeie jongens bij, maar er zit ook een hoop tuig tussen die het bijvoorbeeld grappig kunnen vinden om de bus met 80km per uur over drempels heen te jagen.
Heb je om het half uur telefoon van (heeeele) boze klanten die een kapot en/of gedeukt apparaat ontvangen hebben.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:34

Bezorgers... Lijkt wel een ras apart! :D Toen ik destijds mijn bed kocht had ik een beetje extra bijbetaald zodat
het bij levering in mijn slaapkamer werd gezet en in elkaar werd gezet. De beste mannen dropte het ook gewoon
in mij slaapkamer zonder te monteren waarop ik ook wel even mijn mond opentrok. Oeeeh dat moesten ze even checken
bij de winkel hoor. Dus ze hebben toen gebeld met de lieve dame uit de winkel en effectief... Onder licht protest hebben
ze toen ook mijn bed maar in elkaar gezet :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:35

:oo Schandalig! Zowel het verhaal van Kim als de dingen die jij verteld, Luxx! Ga dan ander werk zoeken als je te slecht gehumeurd bent om producten fatsoenlijk af te leveren. Bij voorkeur iets waar je nauwelijks met andere mensen te maken hebt. :=

Hoop dat je je wasmachine snel hebt, Kim. En in werkende staat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:53

nou, ze kunnen dat ding toch best op de plek zetten..
ze doen niks anders dan adverteren met hun goede service..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:56

Dat kan ook echt alleen jou maar overkomen he Kim :D En zo groot is het park waar je woont nog niet eens :(:)

Hopen dat je snel je wasmachine thuis hebt staan :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:01

Owh, Kim, ik zie het helemaal voor me, wat een slapstickachtige toestanden bij jou weer :D .

Wij hebben pasgeleden een nieuwe wasmachine bij de Harense Smid gekocht en laten bezorgen, maar ik moet zeggen dat de bezorgers top waren en niks te beroerd voor wat extra service +:)+ . Ik kon hen er zelfs maar met moeite van weerhouden de krappe wenteltrap naar de kelder te nemen met dat lompe ding, in plaats van gewoon achterom over de naar beneden aflopende afrit zo de garage/kelder in te wandelen, zo enthousiast gingen ze te werk :)) .

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:37

Heb ook zoiets gehad met de BCC 5 jaar geleden. Was ook een wasmachine. Die moest een trap op, want ik woonde 2 hoog, zonder lift. Volgens de winkel was dat geen probleem, de bezorgers dachten daar heel anders over!
Staan ze bij de voordeur, en al zeuren bij het zien van de trap. Vervolgens zag ik dat 1 van de draaiknoppen op half 7 hing, dus dat meld ik gelijk voordat ze met dat ding gingen leuren. Wat doet dat jong? Trekt die knop er zelf helemaal af. Dus ik stelde voor dat ze hem weer mee zouden nemen en het probleem op zouden lossen. Heb me een scheld partij over me heen gekregen, niet normaal meer! Direct met de BCC gebeld, die gaven de opdracht het apparaat weer mee te nemen en kreeg een aantal dagen later een machine met draai knop gebracht door 2 hele vriendelijke jongens die geen problemen maakten over de trappen.

Denk niet dat het aan de BCC ligt, maar wel aan de bezorgdienst. En dan zeker niet allemaal, maar er zitten erbij......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 01:44

Wat ik dan niet snap... Over het algemeen zijn mensen onwijs blij als iets geleverd wordt waar ze op zitten te wachten. Jeuj, eindelijk die nieuwe tv/tafel/wasmachine/vul maar in. Je hebt dan dus als bezorger stuk voor stuk blije klanten, en dan ga je 't zelf voor jezelf én voor de klant lopen verkloten door moeilijk te gaan doen en niet normaal met je klanten of je lading om te gaan... :=

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:33

Snap ik ook niet, Nouks. Die kerels die bij ons kwamen zijn dat trappen absoluut geen probleem waren, ze hadden daar gewoon speciale trappensteekwagentjes voor, helemaal geen probleem. Ze hadden het ding verder al aangesloten voor wij met onze ogen konden knipperen, dus wij blij en zij ook blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:38

Vreemd dit zeg, ik had een wasmachine en koelkast gekocht bij Schipper ( heeft nu een andere naam maar die weet ik niet meer). Ik woonde toen op 7 hoog met lift, maar die was kapot. De bezorgers hebben die krengen gewoon naar 7 hoog gebracht! Super service ze hebben natuurlijk wel een colaatje en een sigaretje van mij gehad

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 14:29

Wat een apart verhaal en wat een berzorger joh! Die hebben ze duidelijk niet de goede instructies gegeven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 14:31

T is elke keer weer feest bij dat soort bedrijven, leggen je compleet in de watten zodra je ook maar een voet in de winkel zet maar de afhandeling....Om te huilen soms.