geweldig!!!!Ik heb een nieuwe wasmachine gekocht bij BCC in Breda van de week

Ding moet in Moordrecht geleverd worden, geen probleem.... ik gezegd dat ik op een recreatiepark woon en dat het dus betekend dat er een eind gelopen moet worden met dat ding
en voor instructies het handig is als bezorger mij even belt als hij daar is 
vandaag bezorgdag

bezorger belt me, te grote wagen mee, dus dat word lopen

JAAAAAAAAAAA maar ik ga niet meer dan honderd meter lopen!!!!!
moet je net mij hebben, vind ik leuk joh!!Dus ik voorgesteld dat ding af te laden, het pad op te lopen en na precies honder meter (en ik ging het nameten!!!) dat ding neer te zetten, en dan zou ik de rest zelf wel afhandelen........ mijn buurman kon wel tekenen

JAAAAAAAAAAA maar ik ga niet zoeken naar een huis!!!!
Vriend, daarom hebben wij elkaar nu aan de telefoon zodat ik jou kan vertellen hoe je moet lopen

naja lang verhaal kort gemaakt..........
Ik heb tegen hem gezegd dat hij die wasmachine maar vooral op de wagen moet laten staan, en dat ik wel bij een bedrijf ga kopen waar dingen wat simpeler zijn en de mensen wat normaler

Kom ik bij BCC aan in Breda
zeg ik......... Tja jongens, kom me geld terughalen, want de bezorger wilde niet bezorgen
Hilariteit alom in de BCC
Om het goed te maken zouden ze vanmiddag vanuit Breda het showroommodel naar Moordrecht brengen ZELF

Super dus!!
alleen dat vond ik weer wat te veel van het goede, dus afgesproken dat ze dat ding gingen bestellen en als het hun uitkwam in de route dat ze dan de machine bij mij zouden afleveren ergens in de loop van volgende week.......
Super service.......... maar wat een mongool die bezorger
Wat raar. Ze zetten dat ding toch gewoon op een steekwagentje.
Schandalig! Zowel het verhaal van Kim als de dingen die jij verteld, Luxx! Ga dan ander werk zoeken als je te slecht gehumeurd bent om producten fatsoenlijk af te leveren. Bij voorkeur iets waar je nauwelijks met andere mensen te maken hebt.
.