[TV] Ervaringen gezocht Sony Ericsson K850i.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

[TV] Ervaringen gezocht Sony Ericsson K850i.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:58

Het is al een wat oudere telefoon maar toch ben ik op zoek naar ervaringen van mensen. Hoe is deze telefoon?
Heeft hij ook lichtjes die oplichten als je een berichtje hebt?
Hoe is de batterij duur & de camera?

Appieee

Re: [TV] Ervaringen gezocht Sony Ericsson K850i.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:59

Ik heb hem heel eventjes gehad, vond het echt een supertelefoon!
Sony Ericsson vind ik sowieso altijd erg fijn.
Zit ook mooi geluid in en een goede camera, bij mij ging de batterij altijd erg lang mee. Of hij oplicht als je een berichtje hebt neem ik aan van wel want dat doet zelfs de NOKIA 3310. Weet niet of er aparte lichtjes opzitten.
Echt een aanrader, hele fijne telefoon :j!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 14:01

Appieee schreef:
Ik heb hem heel eventjes gehad, vond het echt een supertelefoon!
Sony Ericsson vind ik sowieso altijd erg fijn.
Zit ook mooi geluid in en een goede camera, bij mij ging de batterij altijd erg lang mee. Of hij oplicht als je een berichtje hebt neem ik aan van wel want dat doet zelfs de NOKIA 3310. Weet niet of er aparte lichtjes opzitten.
Echt een aanrader, hele fijne telefoon :j!

Dank je! Hihi nee ik bedoel of er aparte lichtjes opzitten die gaan oplichten als je een berichtje krijgt. Dat heb je wel meer met Sony Ericsson telefoons. :)

Appieee

Re: [TV] Ervaringen gezocht Sony Ericsson K850i.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:04

Ja klopt :).. Ik kan me niet meer herrinneren dat deze dat ook heeft.. Volgens mij niet!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:06

Ik heb er 2 gehad, 1 overleed na ruzie met een autoband ;(
Hele fijne telefoon, imo een van de betere toestellen van SE. Mooi geluid idd, camera was ook goed ondanks dat het pixelaantal niet zo hoog is als ze nu zijn was de kwaliteit eigenlijk beter dan de Samsung die ik nu heb. Je kan er allerlei geluiden opzetten ook mp3 (ik had een beltoon van Bugs Bunny 8-) ) En jup het beeldscherm licht op als je een berichtje krijgt net als dat je gebeld wordt. Is allemaal in te stellen. Aparte lichtjes daarvoor zitten er niet op.
Batterij was ook goed te noemen, de mijne deden het een dag of 5 a 6. Al had ik een extra laadstation met een extra batterij. Als de ene dan leeg was kon ik zo de ander erin doen (nog steeds te verkrijgen via Ebay.de ;) ) Losse batterijen kosten bijna niets daar.