Wat laptop vragen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Wat laptop vragen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:40

Ik wil graag een laptop mee hebben voor op vakantie, maar ik moet er nog een aanschaffen. Welke is het goed en onder de 500,00 euro? En moet je ook wifi aansluiting hebben enzo. en hoe werkt dat allemaal? Kun je niet bv. gewoon draadloos (of met 1 draadje) in de auto of in je campinghuisje zitten met de laptop of moet je naar een centrale plek met internetaansluiting?

zonnebloem18

Re: Wat laptop vragen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:01

Voor de verbinding met internet moet je in het buitenland wel iets als een dongel hebben.
Sommige hotels bieden wel draadloos netwerk maar daar moet je meestal voor betalen geloof ik.
Thuis kan je als je een draadloze modem of router hebt gewoon zonder veel gedoe verbinding maken.

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:40

Verschilt per huisje denk ik. In het hotel waar wij overnachtten kon ik mijn mobiel gewoon opladen en zo en mijn vader zijn laptop, maar het vakantiehuisje waar we dit jaar heen gaan moeten we betalen als we iets willen opladen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 11:51

Ik heb een Acer 5715Z. Hele fijne laptop, niet duur (halfjaar geleden €499 bij de BCC). Is heel fijn mee te werken en heeft mij nog nooit laten zitten!

En je hebt inderdaad voor internet wel iets van een dongel nodig ,tenzij de plek waar je op vakantie gaat draadloos internet aanbied (evt. tegen betaling).