Nou, kom maar op met jullie ik-heb-eigenlijk-ook-nooit-zin-om-m'n-verjaardag-te-vieren-want-het-is-teveel-gedoe verhalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Op m'n verjaardag zelf heel de familie (en ik heb een hele grote familie) en het weekend daarop een party voor m'n vrienden, waarbij ik m'n ouders het huis uit kick. 
en veel aandacht hihi
) en een paar kado's, meer moet dat niet zijn x
Op mijn eigen verjaardag beetje heen enw eer lopen met gebak ed, nee bedankt
San_E schreef:Aankomende dinsdag (de 26e) word ik 23. Maar oh men, wat heb ik eigenlijk een hekel aan het vieren van m'n verjaardag! Dat ik een jaar ouder word maakt me echt geen donder uit hoor (helloooo, ik word pas 23!), maar het organiseren van een feestje is gewoon stom. Heb je een datum in je hoofd, kan de helft weer niet, vervolgens moet je het weer verplaatsen en dan denk je bij jezelf: LAAT ook maar, ik vier het volgend jaar wel. Maar dat dacht ik vorig jaar dus ook, en dan ga je je op een gegeven moment nog schuldig voelen omdat je al zo lang geen goed feestje hebt gegeven... terwijl je het stiekem wel prima vindt dat DE datum stilletjes voorbij gaat.
Nou, kom maar op met jullie ik-heb-eigenlijk-ook-nooit-zin-om-m'n-verjaardag-te-vieren-want-het-is-teveel-gedoe verhalen
, maarja als je denkt dat al mijn vriendinnetjes eindelijk weer eens allemaal samen zijn is het wel dik gezellig, maar om dan een datum te prikken vind maar niets, moet je je paardrijdag afzeggen, en dan alles voorbereiden bah,,, ook echt niet iets voor mij, en ik vier mijn verjaardag ook al heeel lang niet meer, vorige jaar toevallig wel eens, maar van mijn 17 jaartjes denk dat ik er maar 5 gevierd heb ofzow
, heb er nooit zoveel behoefde aan hihi

Bij mij is het vooral de stress over wat anderen wel niet zullen vinden van: de hapjes, de taart, het huis, de andere mensen (grootste stresspunt: stel dat Jan Piet niet mag!
) etc.
Uitkomst: klein clubje en veel gezelligheid
Bijkomend voordeel: echte vrienden maken zich niet druk om hoe lekker de taart is
.
tja dan organiseer ik liever zelf wat. Dus mogen ze naar het vliegend paard komen
lekker makkelijk.
om de leeftijd gaat het dus niet