Verjaardag vieren. Joepie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

San_E

Verjaardag vieren. Joepie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 12:16

Aankomende dinsdag (de 26e) word ik 23. Maar oh men, wat heb ik eigenlijk een hekel aan het vieren van m'n verjaardag! Dat ik een jaar ouder word maakt me echt geen donder uit hoor (helloooo, ik word pas 23!), maar het organiseren van een feestje is gewoon stom. Heb je een datum in je hoofd, kan de helft weer niet, vervolgens moet je het weer verplaatsen en dan denk je bij jezelf: LAAT ook maar, ik vier het volgend jaar wel. Maar dat dacht ik vorig jaar dus ook, en dan ga je je op een gegeven moment nog schuldig voelen omdat je al zo lang geen goed feestje hebt gegeven... terwijl je het stiekem wel prima vindt dat DE datum stilletjes voorbij gaat.

Nou, kom maar op met jullie ik-heb-eigenlijk-ook-nooit-zin-om-m'n-verjaardag-te-vieren-want-het-is-teveel-gedoe verhalen :Y)

Saskiaatje

Re: Verjaardag vieren. Joepie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:20

Ik heb eigenlijk altijd wel zin om m'n verjaardag te vieren. :D Op m'n verjaardag zelf heel de familie (en ik heb een hele grote familie) en het weekend daarop een party voor m'n vrienden, waarbij ik m'n ouders het huis uit kick. :Y)

Altijd erg gezellig!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:22

Ik vier al jaaaren mijn verjaardag niet meer :+ Geen kado's, geen taart, geen visite, heeeeerlijk! Zelfs mijn man denkt er op de dag zelf soms niet aan :D
Laatst bijgewerkt door odetteke op 22-05-09 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:22

En dat vind je niet erg? :oo

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:24

ik vind het juist ook leuk om het wél te vieren, lekkere hapjes maken, cadeautjes :D en veel aandacht hihi

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:25

Nee :D ik hou er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:25

Ik ben zaterdag 23 mei jarig, morgen dus en ik hou het ook gewoon op die dag.
Er zijn evengoed een paar mensen die niet kunnen, die hebben dan pech.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:26

ik hoef het ook niet zo nodig hoor, het is meer dat mijn vriendinnen het o zo leuk vinden..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:29

Ik ken dat gevoel, ik vind het wel heerlijk een dagje over gelukkige verjaardag te horen, maar een feesje geven? Now way! Wat wij doen is lekker met de paarden op het strand gaan crossen, met een paar vriendinnen mee die ook rijden, huren dan een paardje van een manege of zo. Daarna pannekoeken (lekker ouderwets :P ) en een paar kado's, meer moet dat niet zijn x
fijne verjaardag trouwens!!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:31

Toen ik klein was liet ik mijn visite altijd al in de steek :')
Nee, ik vier mijn verjaardag dus al jaaaaaaaaaren niet meer :Y)

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:32

ik ben vorige week 24 geworden en heb mijn verjaardag niet echt geviert. Wel wat kadootjes gekregen omdat ik toevallig gisteren bij wat familie op visite geweest ben maar verder niks.

Ik geef gewoon niet zoveel om een jaartje ouder worden en visite is helemaal niet mijn ding :D Op mijn eigen verjaardag beetje heen enw eer lopen met gebak ed, nee bedankt :D

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:02

Wildgirl schreef:
ik vind het juist ook leuk om het wél te vieren, lekkere hapjes maken, cadeautjes :D en veel aandacht hihi

Haha, als het dan eenmaal zo ver is... Iedereen is er, heeft te eten enz. en het is gezellig, dan is het wel leuk ja :P Maar alles wat er aan vooraf gaat... blegh 8-)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:04

Bij mij hoef het ook nooit! ik zit dit jaar toevallig weer op Outdoor Gelderland, hele week op de camping, en vriendinnen enzo die willen komen, mochen komen! en anders niet!
Familie zie ik wel wat die doen, al 3 jaar mijn verjaardag niet gehouden voor familie! :)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:07

Ik vind er ook niks aan om mijn eigen verjaardag te vieren. Zo'n gedoe...Ik heb al een paar jaar mijn verjaardag niet gevierd met het excuus dat mijn appartementje te klein was. Ik nodigde dan alleen mijn ouders en zusje uit maar toch stonden er elk jaar weer familieleden op de stoep "ja, we dachten, we komen toch gewoon even langs" :(
Ik ga op mijn verjaardag het liefst lekker uiteten en naar de film met mijn vriend.
Nu hebben vriendlief en ik een huis gekocht dus gaat mijn smoesje van 'geen plaats' niet meer op.....Moet ik nog even wat anders op verzinnen...... }>

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:11

ben vorige week 24 geworden en heb dit niet echt gevierd :)
ben met mijn ouders en vriend uit eten geweest en had taart meegenomen naar mijn werk :) that's all

Voordeel is dat op mijn ouders na niemand weet waar ik momenteel "woon" omdat ik meer bij mijn vriend ben dan dat ik thuis ben :)

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:13

San_E schreef:
Aankomende dinsdag (de 26e) word ik 23. Maar oh men, wat heb ik eigenlijk een hekel aan het vieren van m'n verjaardag! Dat ik een jaar ouder word maakt me echt geen donder uit hoor (helloooo, ik word pas 23!), maar het organiseren van een feestje is gewoon stom. Heb je een datum in je hoofd, kan de helft weer niet, vervolgens moet je het weer verplaatsen en dan denk je bij jezelf: LAAT ook maar, ik vier het volgend jaar wel. Maar dat dacht ik vorig jaar dus ook, en dan ga je je op een gegeven moment nog schuldig voelen omdat je al zo lang geen goed feestje hebt gegeven... terwijl je het stiekem wel prima vindt dat DE datum stilletjes voorbij gaat.

Nou, kom maar op met jullie ik-heb-eigenlijk-ook-nooit-zin-om-m'n-verjaardag-te-vieren-want-het-is-teveel-gedoe verhalen :Y)

dat heb ik nu prescies zo,,
ik was in de vakantie 6 mei jarig geweest en heb mijn verjaardag ook nog niet gevierd, en had ik een datum voor de vakantie en net iets voor mijn verjaardag kon er heel veel niet en mocht niet van mijn moeder, en heb eigenlijk ook helemaal geen zin in feestje, :(, maarja als je denkt dat al mijn vriendinnetjes eindelijk weer eens allemaal samen zijn is het wel dik gezellig, maar om dan een datum te prikken vind maar niets, moet je je paardrijdag afzeggen, en dan alles voorbereiden bah,,, ook echt niet iets voor mij, en ik vier mijn verjaardag ook al heeel lang niet meer, vorige jaar toevallig wel eens, maar van mijn 17 jaartjes denk dat ik er maar 5 gevierd heb ofzow :P, heb er nooit zoveel behoefde aan hihi

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:24

ik vind het eigenlijk wel leuk om mijn verjaardag te vieren ;)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:28

Ik ben vandaag jarig (22 jaar ouwe taart) viert het vanavond met een dubbelgevoel ,ik kan een poos me verzorgknollie niet zien waarschijnlijk en me overgrootoma is vandaag opgenomen voor 2 nachtjes best wel klote dus.

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:30

Gefeliciteerd met je verjaardag Dniez! En sterkte met de rest... Wel rot zo'n dubbel gevoel!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:31

Ik heb er echt een hekel aan. Al die verplichte gezelligheid. Ik bezoek nooit verjaardagen en ik verwacht van niemand dat ze mijn verjaardag bezoeken. Ik ben namelijk toch niet thuis.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:32

Ik was 22 april jarig en heb gewoon 22 maart al rond gemaild dat ik m'n verjaardag 21 mei zou vieren :P
Er waren dus ook maar 2 mensen niet en 't was supergezellig :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:36

Oh ik herken me zooo in je verhaal! :+ Bij mij is het vooral de stress over wat anderen wel niet zullen vinden van: de hapjes, de taart, het huis, de andere mensen (grootste stresspunt: stel dat Jan Piet niet mag! :Z) etc.
Mijn oplossing is dat ik het nu vier met de mensen die ik er écht graag bij wil hebben en dat zijn er niet zo veel ;) Uitkomst: klein clubje en veel gezelligheid :j Bijkomend voordeel: echte vrienden maken zich niet druk om hoe lekker de taart is :)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:42

Mijn verjaardag valt vaak met de hengstenkeuring. Dus vier het de dag zelf, en alleen 's avonds. Iedereen die niet kan heeft pech.
Inkopen doen, rennen met drankjes, nootjes en hapjes. Bah, ben geen serveerster :P.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:43

Ik volgende week vrijdag en ik heb er zin in, cadeautjes lekker etentje leuke babbeltjes. Ik ga lekker heel de dag koken, maar dat doe ik graag.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:46

Ik heb dit jaar een behoorlijk ***jaar achter de rug. Nu ben ik bijna jarig. Ik vier het eigenlijk al jaren alleen met mijn beste vriend. Nu willen mijn medestudenten toch dat ik feest ga vieren omdat ik het volgens hun zo verdien.

Tja, ik kom er niet onderuit. Ze dreigen zelfs met een surpriseparty :+ tja dan organiseer ik liever zelf wat. Dus mogen ze naar het vliegend paard komen := lekker makkelijk.

Ik wordt trouwens begin Juni 19 :P om de leeftijd gaat het dus niet ;)
Laatst bijgewerkt door s6801881 op 22-05-09 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt