Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cassidy schreef:Mijn vraag is, bij het zien van die grote massieve dingen: heb je de ruimte om het in de winter op te bergen of moeten de meubels buiten slapen? Ze knappen er echt niet van op als ze een aantal winters bij weer en wind buiten hebben gestaan en niet iedereen heeft de ruimte om ze binnen neer te zetten. Een dergelijke lounge set zou ik dan ook eerder in een serre zien dan buiten op een terras.
Je zou dus voor een set moeten gaan die swinters buiten kan blijven en enkel een kap/hoes nodig heeft. Met een goedkopere set gaat dat waarschijnlijk niet eens lukken, gezien die 9 van de 10 keer naar mijn idee niet opgewassen zijn tegen de winter. 
Amy77 schreef:Als je je spaarcentjes daaraan uit gaat geven, zou ik persoonlijk zonde vinden, gezien de korte zomers..en stel er is eens een wasmachine stuk, of je auto begeeft het, dat zijn toch vaak dingen die je meer nodig hebt
Cassidy schreef:Ook een duurdere set zal er niet echt tegen kunnen. Ze zijn toch vaak gemaakt van een soort touw/raffia, dat toch de neiging heeft om te verteren, of van kunststof dat ook niet het eeuwige leven heeft. En viezigheid, mos, schimmel kunnen ook onder een hoes ontstaan.
Ik zou voor een tuinset gaan dat je in kunt klappen en zo binnen op kunt bergen (mocht je de ruimte hebben).
maar dat coaten ervan...
) en een hele grote zwevende parasol 3.80m, van teakhout
In die parasol komen terraswarmers. Het terras zelf is 50m2. (en heb ik net zijn eerste laagje olie gegeven). Het terras heb ik gemaakt van hardhout en hardhouten balken eronder. En speciale rvs hardhoutparkers (1200 stuks!)