Sinds bijna 1,5 maand heb ik een relatie met een ontzettend lieve jongen. Wij wonen allebij op onszelf, ik in een klein appartementje, hij in een anti-kraakpand. Ik moet uit dit appartement omdat het voor mij te duur wordt en het te klein is voor zn 2'en. Hij moet na de zomer uit het anti-kraakpand omdat ze dat gaan slopen, we zijn dus allebij een beetje op zoek naar iets anders om te huren. We zien elkaar bijna dagelijks en het klikt enorm goed.
Beide vinden we het eigenlijk te vroeg om samen te wonen, maar aan de andere kant voelt het zo goed om samen te zijn en kunnen we eigenlijk niet wachten samen wat te gaan huren.
We zijn wel wat bang voor wat de omgeving ervan vind, we weten dat we ons daar niet van aan moeten trekken maar ik zou er zelf niet heel positief op reageren als mensen al zo snel samen gaan wonen.
Het voelt gewoon goed en we zijn nu beide toevallig naar wat anders op zoek..als we niet denken aan reacties van buitenaf willen we het eigenlijk heel graag.
(overigens ken ik deze jongen al langer, een aantal jaar, en zijn "beste" vriend ken ik ook goed, dus ken hem wel al beter)
Hoe denken jullie erover? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen?

).
.