Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Een ventweg hoeft geen zandweg te zijn, dat is gewoon een weg die (vaak) parallel loopt aan de doorgaande weg en die kan prima geasfalteerd zijn. In Nederland zijn (met name in de buurt van/in de bebouwde kom) de meeste ventwegen ook gewoon geasfalteerd.
Zoals ik het nu lees kwam de auto van rechts uit de ventweg de normale weg op en reed jij weg vanaf de uitrit? In dat geval zal jij schuld hebben gehad, jij bent bezig met een zogenaamde "bijzondere verrichting"...
Sorry voor het creëren van verwarring.
Pas als er iets afgesleept moet worden of er gewonden zijn dan komen zij in beeld. Of als ze toevallig net langskomen rijden

proberen t wat duidelijker te maken..
geen tankstation
ik ga later even uitgebreider reageren, even een meeting tussendoor.. Diablo schreef:Natuurlijk moet degene die de pomp op komt, uitkijken. Maar degenen die als op de pomp zijn, moeten natuurlijk net zo goed uitkijken.
Ik lees dat brommers niet zo goed beschermd worden als fietsers (bron?)? Dan weet ik eerlijk gezegd niet waar de schuld ligt.
Sylvia schreef:Blikschade wordt meestal gewoon zo afgehandeld, daar hoeft geen politie bij aan te pas te komenPas als er iets afgesleept moet worden of er gewonden zijn dan komen zij in beeld. Of als ze toevallig net langskomen rijden