Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zou haar in ieder geval zeker duidelijk maken dat ze van je ex af te blijven heeft, en zeggen dat als ze dat niet doet, ze duidelijk geen vertrouwen in jou heeft. Ook die dingen van nek breken etc niet zonder weerwoord over je heen laten komen.
BraveSpots schreef:Kappen, met alles.
Jeetje mina, wat een soep kunnen sommige mensen maken van hun leven, en dan erbij zo blind zijn.
Ididit schreef:TS, ik zou heel duidelijk maken aan je huidige vriendin dat dit gedrag gewoon niet kan. Dat je niets meer wilt met je ex en dat je het daarom ook nooit uit zal maken. Maar dat als je het ooit uit zal maken dat te maken heeft met haar gedrag!
Dit kan echt niet, mensen bedreigen. Je vriendin klinkt als een heel onzeker iemand en de dingen als "een speciale liefde" zegt ze waarschijnlijk omdat ze bevestiging zoekt.
Ga gewoon eens met haar om de tafel zitten, maak haar duidelijk dat je haar leuk vind en helemaal voor haar wilt gaan, maar dat die dreigementen dan wel over moeten zijn (naar je ex toe). Als je overigens echt denkt dat zij jou veel leuker vind dan jij haar... Hoe zie jij jezelf over een paar jaar? Nog steeds met haar of dat niet? Als zij er zoveel serieuzer over denkt is het misschien niet helemaal eerlijk om hiermee verder te gaan... en de zin "ik wil haar opzich niet kwijt ofzo" klinkt voor mij niet echt overtuigend..