Zonnenbril (hippe/ merk) op sterkte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikisik

Zonnenbril (hippe/ merk) op sterkte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:49

Hoi, ik wil graag een zonnenbril op sterkte laten maken, ik laat mijn brillen meestal maken op Cyprus omdat het daar gewoonweg veel goedkoper is. Nu gaan mijn ouders volgende week weer naar Cyprus (hebben een huis daar) en wil hun een zonnenbril laten mee nemen, wel een hippe natuurlijk 8-)
Dus wie heeft er een hippe / merk zonnenbril op sterkte?

Pytje

Re: Zonnenbril (hippe/ merk) op sterkte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:04

ikke, heb een armani zonnebril via de opticien laten maken. Maar als je nog een week hebt is wel redelijk krap... Ik moet er altijd een week of wat op wachten (of je moet een 'normale' afwijking hebben waarvan ze de glazen op voorraad hebben).

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:08

Ik heb een mooie van Vogue, smal model dus niet zo´n brede waar iedereen mee loopt. Misschien kan je eerst met een van je ouders naar een winkel gaan waar ze zonnebrillen verkopen en daar een voorbeeld model laten zien die je wilt hebben?

In de meeste brillenwinkels verkopen ze ook zonnebrillen die op sterkte gemaakt kunnen worden, niet elke bril kan dat.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:16

Nee het is mij bekend dat niet alles in zonnenglazen gemaakt kan worden.. maar hun kunnen modellen die ik leuk vind op de foto zetten en mailen.. Ik heb mijn gewone glazen binnen 4 uur terug op Cyprus (ontspiegelend, krasvast en anticondens) Echt ik dacht ook dat duurt wel even maar nee hoor, je besteld het gaat naar het strand komt terug en klaar.. Het stikt overigens van de meest hippe opticiens daar (en allemaal gecertificeerd). Maar het liefst wil ik een grote uit eenstuk glas bestaand.. dat is waarschijnlijk niet mogelijk... daarom was ik benieuwd wat jullie hebben..
Ik heb lenzen gekocht en dacht dan kan ik even goed wel mijn zonnebril op.. maar dat doe ik niet..

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:31

Hebben jullie een foto met bril op ;-)

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:33

Ikke!!!! Ik heb een Chanel zonnebril van de nieuwe collectie. Ik werk bij een optiekzaak, dus had de vrije keus :D ;)

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:36

ff zoeken, maar het is geen met grote glazen ofzo hoor.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:38

Samantha_T schreef:
Ikke!!!! Ik heb een Chanel zonnebril van de nieuwe collectie. Ik werk bij een optiekzaak, dus had de vrije keus :D ;)

Heb je er een foto van? En weet jij misschien sites waar de zonnebrillen op te zien zijn? Dan kan ik de ouders een voorbeeld mee geven..

pffff.. ik zou een moord doen voor die keuze (en korting waarschijnlijk) I LOVE BRILLEN... ik heb er ook een paar zodat ik kan afwisselen qua montuur.. maar mijn pronkstuk is een fendi zwart met bling aan de zijkant..

@ Pytje ik wacht op je foto.. dank..
Laatst bijgewerkt door ikisik op 19-05-09 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 21:39

stuur hem je per pb