Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik maak het egt zelden mee dat mensen opstaan, en als er iemand op staat gaat er iemand anders zitten! Ik zelf ga altijd op een normale zitplaatst zitten, want je weet maar nooit als er iemand binnekomt die slecht ter been is. lifaya schreef:WillemYntJee schreef:Oh ja zat, en zelfs toen k zelf op krukken liep en echt duidelijk mn poot in t gips had presteren mensen het nog om keihard tegen mn voet aan te lopen..
Dan voel je je volgens mij egt zwaar k u t... heb je er ooit iets van gezegt toen?
En ook als ze dr tegenaan liepen, riep k altijd net iets te hard AUW
En dan verontschuldigden ze zich wel. joplin_1 schreef:Het is maar wat je van huis meekrijgt ik zie er ook hele leuke en goed opgevoedde pubers tussen lopen. Wij ouderen van tegenwoordig hebben ook bepaalde verantwoordelijkheden de dat is o.a. "de jeugd van tegenwoordig" Ik vind het ook bijzonder dat de buschauffeur er niets van zegt
ik bijvoorbeeld
maar ik schaam me er gewoon voor wat sommige jeugd met zich mee brengt, en die staan gewoonweg niet op voor een invalide! Ik heb 1 iemand dus zien opstaan (zie situatie 1) en toen ging er een andere zitten, nouja zeg, dan ben je toch ook gewoon stom dat je daar gaat zitte en weet dat die plaats niet voor je bestemt is? het staat er in koeienletters boven! nickyu schreef:situatie 1
hoe zeker ben je dat die persoon die ging zitten nergens last van had ?
aan mij zie je niks van buiten , zeker niet als ik mijn stok ben vergeten of niet bij me heb omdat ik denk betere dag te hebben of mijn rolstoel bij me heb ..
het staat immers niet op mijn voorhoofd geprint dat ik niet lang staan kan ..
toch als ik zit en zie een oude vandage die duidelijk niet fit is
dan sta ook ik op .. beleefdheid noemt men zoiets
maar oordeel niet te snel .. je kan niet alles zien
Sting schreef:Hangt er vanaf of degene die daar is gaan zitten ook gezien heeft dat er een invalide instapte. Anders had je dit even kunnen melden bij diegene, dat was hij vast opgestaan. Zelf ga ik ook wel eens op de invalideplek zitten, maar houd dan wel in de gaten wie er instapt.

Ik had mijn plek toch aangeboden?
lifaya schreef:Sting schreef:Hangt er vanaf of degene die daar is gaan zitten ook gezien heeft dat er een invalide instapte. Anders had je dit even kunnen melden bij diegene, dat was hij vast opgestaan. Zelf ga ik ook wel eens op de invalideplek zitten, maar houd dan wel in de gaten wie er instapt.
Zoals ik al zei, in beide situaties kan je er niet omheen kijken, beide situaties valt het op (vooral in sit 1) maar die persoon zag het wel, maar deed alsof die het niet merkte... en dat vind ik het erge!
sommige situaties zijn zo opvallend en worden nog altijd niet opgemerkt.