Leeg kastje

En alle zooi die eruit komt.

En nog n keer zooi.
Is dit normaal
? Laat hier in inhoud van je kastje zien!PS: graag geen commentaar op de hoeveelheid pijnstillers. Mijn HA spuit me iedere keer als ik ziek ben plat, en dat is nogal vaak.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

? Laat hier in inhoud van je kastje zien!

Marleen schreef:Wat heb jij een gekke pilstrip! zo'n ronde haha, die heb ik nog niet eerder gezien!
Vjestagirl schreef:Marleen schreef:Wat heb jij een gekke pilstrip! zo'n ronde haha, die heb ik nog niet eerder gezien!
Die rond was super de puper handig! Je plakt er een sticker op met op welke dag je begonnen bent, en je kunt in 1 oogopslag zien of je hem gisteren vergeten bent of niet. Nu heb ik ook zo'n rechthoekige, maar omdat ik een 3 fasenpil heb moet ik perse met nr 1 beginnen, en kunnen er ze geen dag meer bij zetten. Ik word er knettergek van... (die rechthoekige ligt er trouwens bovenop.
(de ronde die je hier ziet is een oudere, ik heb altijd 1 of 2 reserves strips liggen, omdat ik wissel tussen 2 huizen.)
Caira schreef:Vjestagirl schreef:Die rond was super de puper handig! Je plakt er een sticker op met op welke dag je begonnen bent, en je kunt in 1 oogopslag zien of je hem gisteren vergeten bent of niet. Nu heb ik ook zo'n rechthoekige, maar omdat ik een 3 fasenpil heb moet ik perse met nr 1 beginnen, en kunnen er ze geen dag meer bij zetten. Ik word er knettergek van... (die rechthoekige ligt er trouwens bovenop.
(de ronde die je hier ziet is een oudere, ik heb altijd 1 of 2 reserves strips liggen, omdat ik wissel tussen 2 huizen.)
jaaaaaa irritant he dat ze de triginon verpakkingen veranderd hebben! Nu moet je steeds tellen.
Heb 1 rieten mandje voor haarspullen, 1 voor douchegels&bodylotions, een voorraadmandje met shampoo en zonnebrand, 1 tasje met make-up spullen, een mand voor haarklemmen en -elastiekjes.... Dan nog in de badkamer mijn mandje met daarin de bodylotion die ik op dit moment gebruik, tandpasta, haarborstel, etc. 
.
Ik heb m'n hele kamer volstaan met zooi..
Vind het heerlijk om er een beetje mee te rommelen. Wel goed die alles-moet-schoon-acties van je, zou ik ook eens moeten hebben...