Rare relatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Rare relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 16:39

Hallo bokkers,
ik wil toch even mijn verhaal kwijt.
Heb er al vaker aan gedacht maar nu wil ik toch eens wat tips of wat dan ook.
Jullie mening eventueel.

Het begon allemaal in December ik was bezig met een jongen en dat ging voor mijn gevoel erg goed, In januari kwam er een jongen naar me toe dat hij me erg leuk vond.
HIj deed er alles voor dat hij me kreeg, ik ben er keer daar heen geweest met een vriendin film gekeken etc etc.
Was super gezellig niets gebeurd, maar ik kwam er wel achter dat hij eigelijk alles is dat ik in een jongen zoek.
Maarja ik was nog te gek op die andere (noem hem even Peter) Dusja, ik gaf alles aan Peter en liet (noem hem even Ronnie) een beetjeliggen.
Ik begon wel steeds meer te twijfelen en begon ook met Ronnie af te spreken. Dit was echt super gezellig.
En ik begon steeds meerom hem te geven, en steeds minder om Peter.

Ineens hoorde ik niets meer van Ronnie van de 1 op de andere dag. En wat deed dat een pijn zeg!!!
Ik besefte me dat ik echt veel om hem gaf veel meer dan ik zelf dacht!
Na een dikke maand hoorde ik weer iets van Ronnie.
Zijn vader was erg ziek. EN daar was hij erg veel, ook zat hij even niet lekker in zijn vel dat was de reden waarom ik even niets had gehoord.

Ik ging die week weer naar hem toe, dat was zo heerlijk zo vertrouwd, meteen zag ik hem weer elke week echt super.
Het ging zo goed, en we waren zo gek op elkaar dat we maar besloten om een relatie te beginnen.
Meteen hoorde ik weer 4 weken niets van hem!!!!
Wat voelde ik me rot, en steeds maar smse en doen en niets terug krijgen. Ik was kwaad maar ik wist zeker dat er iets aan de hand was.
Dat moest gewoon, en ook dit keer had hij weer een kleine terugval.
Naja ik vond het best maar 1 kllein smsje was toch geen moeite of wel dan.

Nou hup meteen weer naar hem toe en het was weer super, gevraagd wat er dan precies was maar daar wil hij geen antwoord op geven.
Hij zegt dan ik heb geen zin om daar nu over te praten.
Mij best ik vertrouw hem, maar ik wil het wel ooit weten ik ben wel z'n vriendin.

Vorige week moest hij bij ons werken, en niemand weet het eigelijk op 2 mensen na dat wij iets hebben.
Maarja iedereen kon het gewoon zien hoe gek we op elkaar waren.
Hij deed alles met me hield me hele avond in de gaten.
ALs ik mensen ging helpen ( werk in de horeca) dan keek hij me helemaal na.
En zijn gezicht spreekt boekdelen. Je kon het gewoon aan hem hij is echt gek op me!

Afgelopen woensdag ben ik weer bij hem geweest, en bleef daar ook slapen. Het was zo super.
Het was geweldig, hele avond was gewoon super.

Donderdagochtend ging ik weer naar huis, hij zegt ik zie je van de week wel weer is goe zeg ik.
Geven elkaar een kus en ik ging.
DOnderdagavond belde ik hem even op na me werk, en hebben we nog even gekletst,
Hij kreeg een telefoontje ertussen door, hij zei ik bel je zo nog wel even terug.
Tja....en tot vandaag toe heb ik nog niets gehoord.
Elke dag heb ik gesmst, proberen te bellen en weer hoor ik niets.

Het doet mij zo pijn. Ik wil weten wat er nu is, ik vertrouw hem volledig maar toch ga je dingen denken.
Dat is toch logisch??
Naja ik wil eigelijk beetje weten wat jullie van dit verhaal vinden.

Want ik ben echt super super gek op deze jongen en zou niets liever willen dan met hem gelukkig worden.

BEdankt voor het lezen.

Liefs.

Dirndl

Re: Rare relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:42

Het klinkt echt heel vervelend, vooral als je zo veel voor hem voelt. Maar toch denk ik dat je hem ermee moet confronteren dat het niet langer zo kan, met periodes dat je niets van hem hoort.

Ik hoop dat het goed komt, zo te horen wil je hem absoluut niet kwijt!

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:46

Ehm klinkt misschien zoals verwacht maar ik zou hem toch eens voor het blok zetten.. Zodat jij misschien zijn situatie kan begrijpen of misschien is er wel niets te begrijpen.. Maar laat je vooral niet gek maken en als hij geen antwoord wilt geven kan je het misschien ook eens andersom doen.. Even links laten liggen.. Verder hoop ik wel dat het goed komt en dat er een hele simpele verklaring voor is

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:35

Hoe ga ik hem dan het beste voor blok zetten ?
Hem ook links laten liggen heb ik ook geprobeerd maar dat is nog niet zo makkelijk haha.
Ik stuur hem zo makkelijk een sms. Heb al zoveel gedaan lieve smsjes en poedersuiker smsjes.
En dan op een gegeven moment reageerde hij de vorige keer doodleuk ja sorry schat wat is er..

hALLOOO WAT IS ER!!! Ik mis je haha..

Naja hij sluit zijn eigen heel erg in op zijneigen als er iets is en dat is zoo vervelend!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:43

Dat is toch geen relatie? Het komt op mij over dat hij je gebruikt. Hij bepaalt wat en waar en hoe en wat jij wilt en behoefte aan hebt, dat maakt hem niet uit.

Je bent gek dat je steeds op hem wacht, als ik het zo bruut mag zeggen :o

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:47

Daar gaan we: "He's just not that into you". Als hij het in dit stadium van de relatie al normaal vindt om 4 weken helemaal niets van zich te laten horen is hij volgens mij niet echt heel erg gek op je! Sorry dat ik het zo hard zeg maar volgens mij gebruikt hij je gewoon wanneer het hem uitkomt.

Houd de eer aan jezelf en kap ermee! Laat je niet zo gebruiken i.i.g.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:35

Ik zou hem juist niet vertrouwen als ik dit zo lees!
Als hij een relatie met jou wil moet hij er volledig voorgaan.
Het gaat werkelijk nergens over dat je gewoon weken niets van hem hoort!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:40

Ik mis het feit dat je het uit hebt gemaakt met de andere jongen? Of heb je dat nog niet gedaan?

Sorry, maar wat wil je nou eigenlijk? Heel sneu voor jou hoor, maar mijn hart gaat uit naar de jongen die jij Peter noemt, die jij om zo'n lüllige mnaier hebt laten hangen...Echt geen stijl :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:42

volgens mij laat jij je lekker gebruiken door ronnie ...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 10:44

Met die peter heb ik nooit wat gehad. Die heeft me zwaar gebruikt. En kwam alleen voor de sex 1x per maand uiteindelijk ofzo. En gaf dit ook gewoon zelf toe.

Tja Ronnie is een hele lieve jongen, en hoe ik hem ken. Ook van hiervoor en van alles wat we mee hebben gemaakt. Is hij super eerlijk.
En ik weet zelf eigelijk 100% zeker dat hij nooit iemand zal bedriegen of pijn doen.
Hij zit heel erg in de knoop met zijn vader maar wil daar niet over praten. En ik heb het idee dat hij me daar niet mee wil lastig vallen.
Maar doet hij dat nu maar wel, dan weet ik ook iets..

Want hier word ik zelf echt gek van, ik wil zoveel voor hem geven en zoveel voor hem doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:48

Tjee, ga nu even heel eerlijk zijn in wat ik denk.

Dit is geen relatie en heeft er niks mee te maken. Deze jongen houd jouw enorm voor de gek. Als hij je echt zo leuk vindt wil hij je constant om zich heen hebben en is eerlijk over wat er aan de hand is.
Ik krijg een beetje het idee dat hij jouw gebruikt wanneer hij er zin in heeft, en heeft hij er even genoeg van laat hij gewoon niks van zich horen.
En als je echt gek op elkaar bent dan wil je toch werkelijk van de daken schreeuwen dat je een setje bent? Dat 2 mensen het maar weten zegt mij genoeg.
Jij bent zijn speeltje en niet meer.

Heb helaas ervaring met dit soort figuren en ben zo enorm in de zeik gezet.

Voor de rest kan ik je alleen de tip geven om je hart te volgen.
Succes er mee.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:49

Sorry dat ik het zeg maar je komt echt heel erg wanhopig over.

Peter wilde je alleen maar voor de sex maar Ronnie laat sinds jij bij hem hebt geslapen niets van zich horen. Daarbij is het 'geheim' dat jullie een relatie hebben en breekt hij je notabene middenin in een gesprek af en belt helemaal niet meer terug.

Goed, ik ben maar een buitenstaander maar Ronnie komt op mij i.i.g. niet eerlijk en oprecht over. Maar ja, via internet iets inschatten is sowieso lastig dus ik kan het mis hebben.

Als de hele situatie echt zo is als jij omschrijft zou ik alsnog een stap terug nemen en hem maar eens contact laten zoeken i.p.v. hem iedere dag te bellen/ smsen. Als hij niet wilt reageren doet hij het toch niet, houd de eer aan jezelf.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 10:52

Ik ken een collega van hem heel erg goed, dat is ook een goede vriend van mij. En hun kunnen het samen ook echt heel goed vinden.
Ik heb er al aan zitten denken om gewoon met hem te gaan praten.
Of Ronnie dit nou wil of niet. Kijken wat hij ervan zegt en denkt.

Wat denken jullie ?

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:58

Ga er nu niet meer mensen in betrekken.... De enige waarmee je moet gaan praten is met Ronnie zelf!

het is iets tussen jullie beiden, niet tussen jou en die collega van hem :n En persoonlijk denk ik dat het woord "Relatie" een veel te groot woord is voor wat er gaande is tussen jullie beiden. Het is wat gescharrel, meer niet. Sorry, maar het is denk ik iets wat je moet accepteren.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:00

Ik denk dat dit geen gezonde relatie is :+
Het klinkt eerder helemaal niet als een relatie.
Wie laat er nou 4 weken niets aan zn vriendin horen? :=

Als je het mij vraagt is dit heel raar, en een ongelijkwaardige relatie.

Of duidelijkheid, of afkappen...

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:01

Misschien moet je even alle reacties lezen HouVanUtopia want iedereen geeft je tips maar ik krijg niet echt de indruk dat je luistert.

Ik zou al zeker niet een 3e persoon erbij betrekken. Zoals ik al eerder zei zou met Ronnie zelf praten, dit is echter onmogelijk want hij negeert je... In dat geval zou ik gewoon afstand nemen en niets van me laten horen.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:28

Bij mannen is het: what you see is what you get. Stel je deze situatie voor als je getrouwd bent en kinderen hebt (advies wat ik eens gehad heb van een bevriende mannelijke psycholoog toen ik een vriendje had dat ook alleen maar wat van zich liet horen als het hem uitkwam, soms weken niets dus). Kun je daarmee leven? Zoniet dan kun je er beter nu mee stoppen.
Dat vriendje, nu in de 50, werd bij puur toeval na 15 jaar mijn collega en hij was nog precies hetzelfde (niet terugbellen, als je iets vraagt pas na 2 weken een antwoord geven en hoewel altijd een vriendin had was hij niet in staat een serieuze relatie te onderhouden).

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 11:38

Klopt, en als ik dit lees hebben jullie ook zeker goede punten!!
maar het gene waar ik mee zit is, in het begin dus Januari belde hij wel 2x per dag voor zijn werk en na zijn werk en soms zelfs nog in zijn pauze!
Toen is zijn vader slecht komen liggen en was het over.

En dat is het gene waar ik een beetje mee zit, zou het zo altijd zijn. Of ishet tijdelijk hoe zit het.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:40

Je komt er maar op 1 manier achter, door hem direct te vragen hoe het zit. Dus niet op bokt aan compleet onbekenden vragen, niet aan z'n vriend, niet aan de buurman, maar gewoon 1 op 1 aan hem vragen hoe het tussen jullie zit.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:42

Er is maar 1 iemand die je kan vertellen hoe het zit en dat is Ronnie.

Ronnie negeert jou dus dan is het antwoord vrij gemakkelijk toch? Ik ben i.i.g. klaar met reageren, je luistert niet en stelt voortdurend dezelfde vragen...

Ik hoop voor je dat je ogen nog een keer op gaan voordat het te laat is.
Laatst bijgewerkt door Denise_84 op 19-05-09 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:43

Ik snap werkelijk waar niet dat deze vraag nog gesteld moet worden?

Verwacht je nu dat mensen gaan zeggen dat je zo'n geweldige relatie hebt en dat Ronnie de ideale partner is op basis van wat je hier schrijft? Of wil je eens goed wakker geschud worden? Je kan toch zelf wel nagaan dat het geen liefde is?

Iedereen is verschillend, maar ook al ligt zijn vader slecht, dan nog kan hij je bellen. Al is het maar om je op de hoogte te houden.

Bij deze: ik hoop dat je snel het licht gaat zien en zelf het contact afkapt en je persoonlijkheid leert waarderen.

Sorry dat ik zo bot overkom, maar heb het hier in mijn directe omgeving ook meegemaakt (zusje) en kan er zo kwaad om worden dat meiden zo klakkeloos ja en amen zeggen wanneer er gebeld wordt.
Laatst bijgewerkt door Caesar op 19-05-09 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:44

even een vraagje, heet ie echt ronnie en woont ie in friesland?

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:49

Ik denk dat ik beter gewoon kort kan reageren met te zeggen dat dit inderdaad een RARE relatie is.

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:58

Ik denk dat Ronnie zich ondertussen slap lacht... een meisje op afroep, die klaar staat wanneer hij maar wil, geen vragen stelt, stapelverlieft is én blijft, en hem maar blijft vertrouwen.... zoiets heet gewoon blind van liefde. En goed stom ook!!!

Laat je toch niet gebruiken. Als hij ook maar enigzins écht iets om jou gaf, dan belde hij, sms-te hij je gewoon terug. Kleine moeite toch? Al was zijn hele familie overleden! Want ook al ben je verdrietig, als er IETS is wat je kunt gebruiken, is het wel de steun van je vriendin, of niet dan? Nee meid, het zou goed zijn als je in zou zien dat dit NIETS is, niet eens een halve relatie.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:14

Er even vanuit gaant dat er inderdaad iets is waar hij niks aan kan doen, dan kan hij het nóg niet maken om jou maar even 'op te roepen' als het hem uitkomt! Geloof me, daar ga je écht kapot aan, been there done that! Die persoon had dan wel andere redenen en 't was ook een ietwat andere situatie, maar 't klinkt me erg bekend in de oren! Ik kwam altijd naar haar (ja haar ;) ) toe als 't moest en als ze dan vlak van te voren zei dat ze niet kon nou oke dan was 't zo en de volgende keer was ik er weer net zo makkelijk weer voor/bij haar. 2 maanden heb ik haar niet gezien, want iedere keer kon ze niet. Nou geloof me je gaat er kápot aan. Dat doet gewoon veel verdriet zelfs al kan die persoon er niks aan doen het is die pijn en dat verdriet gewoon niet waard ;)

Dus als ik jou was zou ik er of voor kiezen om eens een goed gesprek met hem te hebben en er anders gewoon een punt achter te zetten.