2 x botsing in half uur-nieuw rij-examen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

2 x botsing in half uur-nieuw rij-examen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 13:05

hoe krijg je het voor elkaar? 2x een botsing in een half uur tijd,.. en 2 x terwijl je gewoon stil staat en 2 x van achteren.
wij kregen het dus voor elkaar :D

oke,.botsing 1: je staat bij een stoplicht braaf te wachten omdat het licht op rood staat.
komt er ineens iemand van achteren die te laat ziet dat we stil staan,..... boing..... mooi achterop ons gereden.Gelukkig had ie weinig vaart dus schade bleef beperkt tot een deukie in zijn bumper(wij hebben nl ijzersterke trekhaak op onze auto :D )

botsing nr 2: zit je heel lief rustig een lekkere,vette,smeuige big-mac te eten bij de mac donalds op het parkeerterein(lang leve macdrive :D ,jaja ik weet t ,.erg slecht om om 12 uur smiddags te macken :o :P )

je neemt net een hap van je burger,.beland ie meteen direct achter in je keel,omdat er een dame te ver doorrijd bij het parkeren. boing.......
reactie van de dame in kwestie: "o,.. heb ik iets geraakt?!? :+ :D "
wederom bleef schade beperkt dankzij onze supertrekhaak die ik nu alleen maar meer weet te waarderen.
resultaat,.. dame had een deuk in haar kentekenplaat.
(volgens mij was het een hobby van die dame,want had al meerdere deukies her en der)

word het geen tijd voor een vernieuwd rij-examen in ons koude kikkerlandje?
krijg je die tegenwoordig kado bij een happymeal?
of moeten wij onze trekhaak verwijderen zodat er minder deukies daardoor ontstaan? :+

pfff wat een dag haha :D :D

benangelique

Re: 2 x botsing in half uur-nieuw rij-examen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:09

briljant! lang leve de trekhaak zeg ik!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:10

Haha jeetje zeg! Dat is toevallig!
Lang leve jullie trekhaak!!!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:12

Citaat:
krijg je die tegenwoordig kado bij een happymeal?

_O-

Ik vrees van wel!

Nú! Bij je Happy Meal! Dora én een kettingbotsing! :7

Misschien toch maar eens een nieuw rij-examen invoeren waarin wél wordt verteld dat je niet in een computerspel leeft en dus niét iedere random voorbijrijder aan mag rijden.. :Y)

Leve de trekhaak!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:13

Pff het zit je niet mee vandaag...

Wat betreft je trekhaak, dacht zelf ook dat die klappen opving, maar het schijnt dat er na een klap makkelijk roest kan ontstaan bij bij de trekhaak, zou t dus toch even laten controleren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:15

ik reed vd week over een hele drukke weg.. hele rij auto's voor en achter me. rijd er zo'n sukkel vanuit een zijweg gewoon ZONDER TE KIJKEN die weg op!!!!! echt joh wat een ****.... ik moest uitwijken en reed bijna een tegenligger aan op de andere weghelft.. mn hart zat in mn keel en ik schelden!!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:16

Nimmy schreef:
Wat betreft je trekhaak, dacht zelf ook dat die klappen opving, maar het schijnt dat er na een klap makkelijk roest kan ontstaan bij bij de trekhaak, zou t dus toch even laten controleren...

Of hij is toch meer beschadigd dan dat je op het oog kan zien. Ik zou hem inderdaad ook even na laten kijken voordat er straks echt iemand achterop knalt en je bumper dan niet meer de bescherming kan bieden die hij normaal bied.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:19

*gaat trekhaak kopen* :')
ben blij dat het iig hierbij is gebleven.. wel nog van je bigmac genoten? nadat je hem achteruit je strot had gevist om toch nog netjes met beleid op te eten? :P

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 13:22

Naaltje schreef:
*gaat trekhaak kopen* :')
ben blij dat het iig hierbij is gebleven.. wel nog van je bigmac genoten? nadat je hem achteruit je strot had gevist om toch nog netjes met beleid op te eten? :P

voelde me net een koe,al paar x gekauwd, dan weer ophoesten en dan alsnog door moeten slikken }:0 :D

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:26

Zat je niet toevallig in de botsautootjes op de kermis :D .

Wel sterk 2 keer in een half uur , of heb je op je bumper staan , bots met mij :P .

En dan heb je tegenwoordig veel mensen die niet weten hoe lang en breed hun auto is en dan problemen hebben met parkeren en dan net doen alsof ze niks voelen als ze ergens tegen aan rijden.

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:27

ach heb je 2 keer plezier gehad van je big mac hahaha.
2 voor de prijs van 1.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:30

ik bouw mn auto ook vol trekhaken :') hopelijk mag mn premie dan wat omlaag.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:31

Die van jou is is niet alleen trekhaak maar ook een beukhaak _O-

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:33

Je vertelt het wel heel grappig :+ Ik zou het alleen niet zo grappig vinden :P Ik zou balen :P Maar gelukkig had je iig die trekhaak! :D

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:35

Fijn he zo'n trekhaak.

Mijn man had zijn nieuwe auto nog geen week en toen zag de man in een Matiz achter hem niet dat er een file was.
Matiz niet meer rijdbaar.
Op weg naar de Equitana had in in Duitsland een Duitser met een kleine Toyota achterop (ook in de file). De dop van onze trekhaak kapot, helaas voor hem zijn radiateur.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:39

Brainless schreef:
Fijn he zo'n trekhaak.

Mijn man had zijn nieuwe auto nog geen week en toen zag de man in een Matiz achter hem niet dat er een file was.
Matiz niet meer rijdbaar.
Op weg naar de Equitana had in in Duitsland een Duitser met een kleine Toyota achterop (ook in de file). De dop van onze trekhaak kapot, helaas voor hem zijn radiateur.

sorry hier schoot ik even in de lach..
ik zag het even voor me :o O:)
''éj! nou is de dop van m'n trekhaak kapot jij kuiken!!!''
ondertussen een half verrotte auto die de dader was :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 13:53

dat is wel kunstig om dat twee keer in een half uur te laten gebeuren :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 14:50

Het kan nog mooier! hier op de parkeerplaats voor mijn werk stond een auto geparkeerd die 3 keer in een uurtje werd aangereden. (op een volle parkeer plaats 3 keer de zelfde auto!)

Ik denk voornamelijk dat mensen beter moeten leren parkeren. Hoe vaak ik ze hier wel niet tegen een andere auto zie aan rijden.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 14:58

Hoe lang is jullie trekhaak? Misschien moet je er een rood vlaggetje aan laten wapperen zodat die beter opvalt en men er niet meer tegenaan rijdt.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 15:05

:')

over dat parkeren.. ik heb ook moeite in te schatten hoe groot mijn auto is...
met als resultaat dat ik rondom meestal een meter overhoud als ik hem ergens weggezet heb _O- (en dan in de veronderstelling ben dat ik écht héél dicht ergens bij sta :+ )

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:55

Hahaha ik dacht dat je bedoelde dat je ZELF een nieuw rij-examen moest afleggen! :D

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 19:27

Kitty schreef:
Hoe lang is jullie trekhaak? Misschien moet je er een rood vlaggetje aan laten wapperen zodat die beter opvalt en men er niet meer tegenaan rijdt.

haha hebben een gewone trekhaak hoor :D
maar hebben een pontiac transport dus is wat hoger dan normale auto's.
zal morgen eens checken of er een magneet in zit :D

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:45

Da's pech! Heb trouwens hetzelfde als Naaltje. We hebben sinds een paar weken een veel grotere auto dan de vorige en ik heb nog geen idee hoe lang dat ding precies is. Met als gevolg dat ik in mijn eentje meestal 2 parkeerplekken inneem... (hier in de straat is het file-parkeren). Better safe than sorry en ik wil een (voor ons) nieuwe auto echt niet meteen weer kwijt door een stom ongelukje.