Hoi ik wil graag meer weten van de achtergrond van mijn paard, aleen alles staat in het spaans op de papieren die we erbij hebben gekregen ik kan dus helemaal geen spaans. Daarom zoek ik iemand die het in het nederlands voor mij kan typen Alvast bedankt.
Cyrina
Geplaatst: 18-05-09 11:22
Wat / welke woorden wil je vetaald hebben?. Ik kan geen Spaans spreken, maar de paarden termen/ papieren in het Spaans lezen kan ik wel.
Mootje
Geplaatst: 18-05-09 11:25
Misschien is de google vertaalfunctie iets voor je. Grammaticaal niet ok, maar hij vertaalt gewone woorden meestal goed. En Cyrina vragen voor de specifieke paarden termen
Ik zal ff duidelijke foto's maken dat je het kan lezen:)
ShauniBef
Geplaatst: 26-05-09 21:17
Mijn vriendin heeft een PRE uit spanje en heeft de volle papieren erbij volledig spaans . Dus ik denk dat zij wel weet wat er staat of wat het betekent. Stuur mij maar een berichtje als je contact wil.
mijn neef woont in spanje (spreekt dus nederlands en spaans) als je het snel vertaald wilt hebben wil ik wel zijn email aan je geven
alinedj
Geplaatst: 27-07-09 10:05
Hoi, weet niet of je er intussen al uit bent, maar ik spreek ook volledig spaans, dus als je nog hulp nodig hebt, laat het maar weten : aline.dejong@hotmail.com