Mijn vriend en ik gaan volgend jaar mei trouwen. Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik ben op zoek naar een trouwauto..ja zullen jullie denken, kijk maar op internet, daar staan er genoeg! Klopt!!! Maar niet wat ik zoek! Ik zoek gewoon een nieuw model auto en dan het liefst een sportieve. Audi/BMW ofzo. Weten jullie waar ik zo'n auto kan krijgen?
pitbullgup
Geplaatst: 18-05-09 11:32
kun je dan ook niet een plaatselijke garage benaderen of zo?
Dat heeft mijn zus tenminste wel gedaan - die heeft gewoon de plaatselijke garage benaderd en daar de nieuwste Lancia-weet-ik-veel-wat (hele chique auto) meegekregen (wel tegen een bepaalde huurprijs, natuurlijk).
Wat leuk dat jullie gaan trouwen, onze trouwauto was een antieke rolls royce. Deze stond te koop bij een garagebedrijf en toen mijn man zijn idee uitlegde met de vraag of we hem mochten huren vond de eigenaar dat zo leuk dat we hem voor de volle tank prijs een dag mee mochten hebben. Het was een 2 zitter, maar veelal is het gewoon rondkijken/rondvragen.
marlies85
Geplaatst: 18-05-09 14:58
Wij hadden bij een garage/dealer een Lincoln limo gehuurd.(foto in profiel) Je kunt idd het beste kijken bij dat soort zaken.Op marktplaats staan trouwens ook wel mensen die hun auto te huur aanbieden voor dit soort aangelegenheden.
Gewoon in je kennissenkring ook rondvragen. Wij hebben straks een super sjieke stoere trouwauto, en dat nog helemaal voor niks ook. Heeft broertjelief geregeld
Verder kan je ook op internet (marktplaats oid) zoeken naar autoverhuur bedrijven, maar schrik niet van de prijs!