Parelli Savvy Club: problemen met videos en artikelen HELP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Parelli Savvy Club: problemen met videos en artikelen HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 22:17

Ik ben vandaag lid geworden van de Savvy Club en vol goede moed ben ik ingelogd om lekker video's te gaan kijken en artikelen te lezen. Ik heb nu echter 2 problemen op die site:

1. Bij video's krijg ik geen geluid, ook als het geluid van mijn laptop op maximaal staat. Bovendien laden heel veel video's helemaal niet, dus ze doen het niet (dat rondje middenin blijft maar ronddraaien als teken dat hij bezig is met downloaden), zolang kan dat downloaden toch niet duren.? Het 1e filmpje deed het wel, daarna dus niet meer.

2. Als ik een artikel heb gelezen (via Adobe) kan ik dat alleen wegklikken door op de 'X' rechtsboven in mijn scherm te klikken, en niet door naar 'vorige' te gaan. Als ik echter op de 'X' klik sluit de hele Parelli site af en moet ik helemaal opnieuw inloggen!

Iemand die dit herkent en weet hoe op te lossen?

Ik hoor het graag want zo heb ik er nog niet veel aan, terwijl dat juist de bedoeling is! ;)

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:20

Over de filmpjes weet ik alleen dat ze het bij mij ook niet deden en dat kwam omdat ik geen flash media player had ;) net geinstalleerd en ze doen het weer prima!
Je tweede punt is denk ik dat er zo'n deelschermpje/tabblad opent, die kan je sluiten links bovenaan je scherm, anders weet ik het niet..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 22:23

Ok, ik zal er eens naar kijken. Heb helaas niet zoveel verstand verder van pc's, dus morgen ff aan mijn man vragen om dat programma te installeren. :o
Bedankt voor de tip!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Parelli Savvy Club: problemen met videos en artikelen HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 08:56

Topic verplaatst van NH naar TV (Technische vraagbaak).
Omdat het geen inhoudelijke vraag over NH betreft.