Sony Ericsson W580i: geen Bluetoothverbinding met MacBook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Sony Ericsson W580i: geen Bluetoothverbinding met MacBook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 20:18

Oké, ik weet echt niet wat ik fout doe, dus dan maar hier een oproep.

Sinds het USB-kabeltje van mijn telefoon (Sony Ericsson w580i) kapot is, dacht ik eens Bluetooth uit te proberen met mijn laptop. MacBooks zijn uitgerust met Bluetooth, dus waarom niet. Handleiding erbij en netjes gedaan wat erin stond. Telefoon en laptop herkenden elkaar, dus op mijn telefoon mijn laptop als device toegevoegd. Bluetooth staat nu op beide apparaten aan, maar altijd als ik met mijn telefoon een connection probeer te maken, failt hij -O- Echt irritant, want ik weet niet zoveel van BT af maar ik wil wél mijn foto's en filmpjes die zich het voorbije jaar op mijn telefoon hebben opgestapeld op mijn laptop krijgen :+

Iemand die het antwoord weet?

frankiej

Re: Sony Ericsson W580i: geen Bluetoothverbinding met MacBook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:23

ik heb geen sony maar weet wel dat het BT gebeuren veel mogelijkheden heeft. zoveel dat je soms niet meer weet welke functie je moet kiezen. je laptop ziet de gsm bijvoorbeeld al snel als modem. ik moet altijd kiezen voor bestandsoverdracht. verder in je laptop BT menu alles "open" zetten zodat ie vrij bestanden kan ontvangen. In dat menu zitten echt veel opties welke aan te passen zijn.