verhaaltje geschreven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emelyke0

verhaaltje geschreven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 19:17

Hallo,
ik moest voor school een verhaaltje schrijven, gelijk over wat
en dit heb ik dus gedaan.
Maar nu heb nog een boodschap nodig die in het verhaal zit, iemand een idee?
gr Emely

Verloren

Nadat Ellen 2 jaar geleden de verkeerde weg heeft ingeslagen herken ik haar niet meer. Is het nu omdat ze altijd onder invloed is van drank of zijn het de drugs ?! In die afgelopen 2 jaar heb ik alles geprobeerd om haar weer de Ellen van vroeger te krijgen, om haar een toekomst te geven. Al mijn pogingen zijn radicaal de mist ingegaan. Haar lach verborgen onder de puinhoop. De puinhoop die er gemaakt was. Maar het ergste is dat zij er voor niets tussen zit. Het lot van Ellen was al voor haar geboorte bepaalt. Haar moeder nam drugs, ook gedurende de zwangerschap. Tijdens de bevalling is haar moeder gestorven. Zo bleef Ellen achter bij haar vader. Het was een rijke vent die alleen maar dacht aan z’n geld. Hij trok zich niets aan van Ellens doen en laten.

Ellen was verloren,
Verloren in zichzelf en verloren in het lot.
Onze situaties begonnen te grote verschillen aan te tonen. Zij drinkend om van de werkelijkheid te kunnen vluchten en ik frustrerend om haar te redden (van haarzelf). Het contact tussen ons verdween.

Vandaag leg ik een bloem op het graf. Misschien zal ik haar nooit meer zien, maar ik blijf zoeken. Zoeken op aarde en zoeken in de hemel.
ZOEKEND NAAR DIE LACH VAN HAAR.
Ook al was de hoop weg uit haar geest en ook al zijn de lichtjes in haar ogen gedoofd.
Ik zal altijd blijven opkijken naar dat meisje die vocht voor het lot.