[LZP]Help!! PALM TUNGSTEN T en E?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[LZP]Help!! PALM TUNGSTEN T en E?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 19:58

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist van een goede vriend twee palm dingetjes gekregen. (Hij werkt in de computers, en krijg zo nu en dan een flinke lading zooi binnen :') Zo ook nu dus van elk tien van die dingen :') ).

Ik heb eentje die helemaal niet wil werken? Daar hebben we geen goede lader voor. Er zitten twee ingangen op. Een voor een rond stekkertje, en een platte. Van de platte heb ik een oplader liggen. Hier reageren geen val alle palm dinkies op. We krijgen deze dus geheel neit aan de praat?

Dat is deze:
http://images.ask.com/fr?q=palm+tungste ... 253D0&qt=0

Van de ander, heb ik oplader alles erbij, maar ik snap totaal niet hoe het werkt := Er zitten vier knoppen op. Drie daarvan zijn een soort agenda's? De vierde is een soort tekenprogramma ofzo? En dan zit er in het midden een select knop, en een rondje daarom heen, waarme je dus: Boven, links, rechts, onder kunt gaan.

Dat is deze:
http://images.ask.com/fr?q=palm+tungste ... 253D0&qt=0
Wat er hier op het scherm staat, krijg ik dus ook ábsoluut niet naar voren :=
Je zou er ook mee moeten kunnen typen? Maar kan dat dus ook écht niet vinden :=

Kan iemand mij helpen hiermee? Hoe ik de ene aan de praat krijg, en hoe de ander werkt?

Alvast heel erg bedankt!

Anoniem

Re: [LZP]Help!! PALM TUNGSTEN T en E?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:06

Ik ben zojuist door een internet plaatje erachter gekomen. Dat de tweede palm kan uitschuiven :)) _O-

Heb inmiddels wat dingetjes gevonden :=

Oh mijn god.. HEb bij beide geen gebruiksaanwijzing :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:42

Heb inmiddels ook een toetsenbord gevonden, en waar de instellingen en alles staan.

Ik krijg hem alleen niet aangesloten op mijn pc, want ik heb er de hardware niet voor :') (Van de week maar even vragen :)) ).

Iemand nog een idee voor die andere? Die krijg ik écht niet aan de praat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:00

Nou ik ben er inmiddels helemaal achter hoe nummer twee werkt.
Ik kan het toetsenbord vinden, en onder de knop preferences, staan een aantal dingetjes uitgelegd.

Inmiddels kan ik ook mijn agenda helemaal bedienen :)) Ben er achter gekomen dat er ook internet op zit, maar hoe dat werkt heb ik geen flauw idee van :')

Het is in ieder geval een heel handig dingetje :j Nu hopen dat ik die andere ook nog aan de praat krijg! Iemand tips daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 23:50

Whoa die dingen zijn gaaf. :oo

Je hebt nu dus in ieder geval wel wat uit gevonden over die ene? Kan je niet helpen verder, sorry. Weet die vriend van je niet iets? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 07:08

Zijn inderdaad érg gaaf he :D

Nee, hij heeft ook niet echt een idee hoe het werkt :P We wisten eerst beide niet wat het was :') Hij is nu ook zojuist in het vliegtuig gestapt, dus ik kan hem ook niet bereiken.

Ik dacht ik zet het hier op bokt, mischien dat iemand de ultieme tip heeft, voor die ene die niet aan wilt. (Ze willen trouwens geen van tien aan, van dat soort. We krijgen ze ook niet volgeladen).

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:40

LZP -> TV

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:44

Nou, als je ze kwijt moet, dan hou ik me aanbevolen ;)
Wat een gave dingen!!!

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:54

Ik heb een Tungsten E2, dat eerste model. Ik gebruik normaal een docking station, waar twee kabels in zitten, eentje om verbinding te maken met de computer, de andere om op te laden. Maar je kunt deze kabels ook rechtstreeks in het toestel steken. De stekker is een klein vierkant-achtig stekkertje...

En als de batterij zo goed als leeg is doet ie inderdaad niks meer, zelfs niet opstarten. Altijd erg fijn als je bij klanten staat hahaha ;)Ofwel begint hij te flippen en lijkt het touchscreen naar de haaien, als je hem aanraakt tekent hij op een andere plek op je scherm. Krijg er dus altijd lichtjes de bibbers van als hij dat doet, bang dat ik al mijn gegevens kwijt ben :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 09:48

@Liezel1: Zin inderdaad erg gaaf :j Vrees alleen dat als ze kwijt moeten, er al genoeg mensen zijn die zich aanbevolen houden :P

@Animal_ABC: Dat vierkante kabeltje heb ik, maar daar laad hij dus niet mee op. Zelfs na een uur had ik nog geen enkele reactie bij dat ding. Dat ronde stekkertje hebben we dus niet.