Ik wilde net kijken op de Tele2 site voor een nieuwe mobiel.. Maar ik snapte echt niet hoe dat werkt met die abbonomenten.. En hoe duur het dan zou worden. Dus ik denk, ik doe die bestelling, want je krijgt toch altijd nog de keus hoe je wilt betalen. (ik heb ook dingen onwaar ingevuld, omdat ik alleen benieuwd was hoe duur dat zou worden) en ik dacht echt nog dat ze zouden vragen hoe ik wilde betalen. Krijg ik ineens in me scherm dat m'n telefoon over 2 weken aan huis wordt bezorgd, en dat ik dan de postbode moet betalen!!!
Maar dat wil ik helemaal niet, en ik heb met m'n stomme hoofd wel het goede adres ingevuld, dus ze komen denk ik wel aan mijn deur..
Ik vind het echt raar, want zo kun je dus voor iedereen een telefoon bestellen zonder dat diegene het weet?!
Even contact opnemen met Tele2, telefonisch en uitleggen wat er gebeurd is
WinSel
Geplaatst: 15-05-09 19:45
Even er achter aan bellen of mailen, en dan alles uit leggen
tienus63
Geplaatst: 15-05-09 19:46
Gewoon pakje niet aannemen, ook als er geen afzender op staat. Als het pakje van tele2 blijkt te zijn, wordt de bestelling normaliter geannuleerd. En misschien nog wel het belangrijkste nergens tekenen.
Ik denk als ze even contact op neemt met tele2, dat de postbode niet eens langs komt. Dan word het gwoon telefonisch al gecanceld
corina21
Geplaatst: 15-05-09 19:47
gen zorgenmaken je hebt het recht om binnen 7 werkdagen alles te anuleren zonder geldige reden, dus je stuurd hun een mail dat je je terug trekt. ik heb dat nameijk ook gehad en ik had toen 500 euro betaald via bankieren maar ik kon alles weer terug draaien. en alsze aan de deur zouden staan niet betalen en zeggen dat ze het weer mee terug nemen.
Volgens mij is de wet dat je dan 18 moet zijn om iets te mogen bestellen. Ik weet niet hoe oud je bent ? En als het toch aankomt dan weiger je het pakket en zeg je tegen de bezorger dat het retour moet.
als je het pakket niet accepteerd wordt hij geannuleerd. Gewoon niets aannemen, wel apart dat je door de creditcheck heen gekomen bent als je geen 18 bent.
Iriis_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-09 19:55
Ik ben 17, maar zoals ik al zei, ik heb gegevens ingevuld die onwaar zijn.. Dus ook mijn leeftijd
Ik zou dan gewoon het pakket aan de deur weigeren. Dan hoef je ook niks te betalen. Maar sowieso zou ik ze morgen even bellen. Misschien kunnen ze het dan nog annuleren.
Montreux
Geplaatst: 15-05-09 19:59
Kop niet in het zand steken zoals sommigen hierboven aangeven. Bellen uitleggen hoe oud je bent en hoe je per ongeluk een bestelling geplaatst heb. Dan aangeven dat dit niet de bedoeling was en vragen of ze de order willen cancelen!
Bestellingen via internet mogen altijd binnen een bepaalde tijd worden geannuleerd. Is een speciale wet voor. Dus contact opnemen en je bestelling annuleren. Volgens mij moet dit altijd kosteloos kunnen.
Anoniem
Geplaatst: 15-05-09 20:04
Oooh excuses, maar wel een geweldige actie hoor. Ik zou gewoon doen alsof m'n neus bloed.