origineel zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zij

origineel zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:25

pfff, ik zit hier met 3 dingen die ik moet doen en waar ik alledrie niet origineel genoeg voor ben geloof ik...

1. is een A4tje dat ik moet vullen voor een bruiloft...

2. is een kaartje voor mijn oma. gewoon voor zomaar. maar heb geen idee wat ik haar moet schrijven...

3. is een kaartje schrijven voor mijn ex-werkgever die zijn eerste zoon heeft gekregen. wat moet ik daar op zetten behalve gefeliciteerd met je zoon (wat er al op bedrukt staat) en mijn naam???

waar haal ik inspiratie vandaan? hoe doen jullie dat? het stapelt zich nu wel een beetje op ;)

tips en originele ideeen zijn welkom :P

JorisDy

Re: origineel zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:26

Kan je niet op dat A4tje allemaal fotos plakken? Soort van collega.

Voor je oma: Dat je van der houd? En dan liefs, je naam

En bij drie zou ik je naam er gewoon onder zetten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:29

Tsja, die bruiloft lijkt mij om eerlijk te zijn de leukste uitdaging. Trek alles uit de kast, knip, plak, vouw, haal eventueel foto's van internet die van toepassing zijn op het bruidspaar..

Voor je oma, ik zou kort schrijven hoe het met je gaat, hoe het met haar gaat enz.

En voor je werkgever lijkt het mij ook het verstandigst om niet hele verhalen te schrijven, maar het gewoon kort te houden. :)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:33

hihi, die werkgever was ik wel zijn enigste personeel en haast een vriend, dus liever wel iets leuks ook. maar beter niets, dan iets wat afgezaagd is...

oma is idd simpel `van af te komen` door gewoon te vertellen over mijn alledaagse leven en te vragen hoe het met haar gaat. denk dat ik daar maar eens mee begin...

en dat A4tje... zo goed ken ik ze niet. hij was een huisgenoot van een vriendin van mij, en toevallig ook de buurjongen van mijn vriend... aan mijn vriend heb ik niks wat dit betreft, dus zal t zelf moeten doen. daarbij is mijn vriend ook van mening dat hij is uitgenodigd vanwege mij, want verder zijn de buren uitgenodigd, maar hun kinderen allemaal niet...
ik heb die vriendin ook al gevraagd met wie hij in huis heeft gezeten, maar zij wist zo ook niets... (en ik heb nog maar 1,5 week :o )

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:45

Werkgever; 'Gefeliciteerd met jullie zoon' en dan zelf erin zetten 'heel veel geluk met dit kleine wondertje' o.i.d.
Oma; Of zoek een leuk gedichtje, schrijf haar wat ze voor je betekend
A4tje; Zoek een mooi gedicht en maak er een mooie collage van? Of met mooie foto's (kan bijv. ook van bloemen). Of teken zelf iets, weet niet hoe creatief je bent?

Succes! :)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:50

haha gewoon niet creatief zegmaar? ;) ik heb al een keer eerder voor een bruiloft een gedicht van internet geplukt en die wat aangepast. misschien dat dat toch maar weer moet...
foto`s van of met hun heb ik niet. dat zou anders wel leuk zijn geweest met een persoonlijk tekstje ofzo, maar ik zou nu ook niets weten om tegen hun te zeggen. best erg eigenlijk he?

beide kaartjes heb ik nu geschreven rouwens. vond dta ik daar niet te lang mee kon wachten ;)