Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 13:56

Och wat ben ik boos ~~}>

ik heb vanaf het moment dat ik een telefoonabonnement heb afgsloten bij T-mobile alleen maar gezijk gehad. Elke maand kreeg ik dit in mijn beeld in mijn scherm:

belminuten: 111 minuten
smsberichten: 400
Overige kosten: 23,00
en zo gaat het elke maand. Heb 20 keer gebeld wat dat voor kosten zijn en het zou dit kunnen zijn:

* 0900 nummers bellen
* java diensten
* internet
* bellen naar t buitenland

Alle 4 de dingen gebruik ik NIET. Ben zo boos!

nou eergister weer gebeld, sorry mevrouw we kunnen niks doen.
maar ik kan u wel een maand gratis internet geven.
nou leuk dankjewel. daar lost het niets mee op maargoed.

nu kijk ik weer op internet, zie ik dat er weer kosten staan die IK NIET GEMAAKT HEB.
verschrikkelijk!!!

net weer gebeld, sorry mevrouw we kunnen er niets aan doen.

heb zoveel problemen, is er een mogelijkheid om het contract stop te zetten?

SecretLIN

Re: Kan je een abonnement opzeggen? ben het spuugzat!(T-mobile)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:57

ja het kan wel maar dan moet je (weet niet voor hoelange tijd jij een abbo hebt? 1 of 2 jaar?) die abbonementskosten moet je dan ineenkeer betalen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:58

snap je probeem niet :o

enige wat ik irritant vind is dat ik een sms krijg dat ik moet betalen, hallo ben al 5 jaar lid, okay betaal zeker een dag of 3 te laat maar ik betaal altijd stop met dat stomme smsje

contract kun je niet zomaar stop zetten

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:58

je kunt kijken of je in overleg het contract kunt ontbinden. t-mobile is dara opzich best redelijk in. ik heb dat ook laten doen, alleen was dat omdat ik in mijn eigen straat geen bereik had en ook niet op korte termijn zou krijgen. ze hadden daar gewoon geen dekking. eerst beloofde ze het steeds, maar het kwam er niet. toen kwamen ze zelf met de optie om mijn contract te ontbinden...

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 13:59

ik heb een 2 jarig abbo.ik heb hem nu 3 kwart jaar.
dus dat duurt nog wel lang..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:59

Is dat niet een automatisch smsje Tita? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:59

schrijf een brief dat je naar de consumentenbond bent gegaan en zij willen t mobile voor de rechter dagen, OF je wil je abo per direct opzeggen, kosteloos.

misschien werkt het :P

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:00

Gewoon consequent niet die overige kosten betalen. Gaan ze vanzelf zelf aan de bel trekken.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:00

Als jij aan kunt tonen dat je deze kosten niet gemaakt hebt waarschijnlijk wel. Zolang je dit niet kunt...helaas. Een kennis van mij heeft ongeveer hetzelfde gehad (maar dan met veel hogere kosten) Ze heeft haar foon in een kluis bij de bank laten stoppen en dit ook laten registreren. (Sim is dan natuurlijk erg belangrijk;)). Aan de hand daarvan heeft ze haar abonnement laten stopzetten. Als je er het mijne van wilt weten zal ik haar vanavond wel even vragen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:01

Anthea schreef:
Is dat niet een automatisch smsje Tita? :')

volgens mij wel maar toch voel ik me altijd zo'n klaploper als ik hem weer lees 8-)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:01

tita schreef:
snap je probeem niet :o

enige wat ik irritant vind is dat ik een sms krijg dat ik moet betalen, hallo ben al 5 jaar lid, okay betaal zeker een dag of 3 te laat maar ik betaal altijd stop met dat stomme smsje

contract kun je niet zomaar stop zetten

wat mijn probleem is????????
ik betaal elke maand 20 euro terwijl ik die kosten NIET heb gemaakt.
bel daar 30 keer over en steeds, sorry mevrouw we kunnen niets zien.
Nou als je me probleem dan nog niet snapt :o

ik ben een student en moet het zelf betalen. dan word ik daar behoorlijk pissig om ja!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:02

Ik wordt ook zo spuugziek van T-mobile, heb het idee dat je genaa*t wordt waar je bij staat! Wij hebben 3 abo's T-Mobile lopen momenteel, en elke keer van die rare extra kosten. Bij ons gaat het om 2/3 euro maar 23 euro per maand nutteloos boven op je abonnementskosten is natuurlijk te gek!
Zodra dit afloopt ook NOOIT meer T-Mobile, heb jaren Debitel gehad en dit soort gezeur nog nooit meegemaakt.

En ook ik zou zeggen, niet betalen, als je het betaald kun je fluiten naar je geld. Vriendin van mij heeft het ook gehad, en die heeft ze net zolang gestalkt tot het opgelost was..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:03

Vreslijk!
Mijn Tmobile contract is twee jaar geleden eindelijk ontbonden omdat ik weigerde een rekening van 400 euro te betalen die ze niet konden specificeren.
Nadat de rekening drie keer achter elkaar 400 euro is geweest aan zogenaamde 0900nummers,heb ik mijn telefoon een maand lang niet gebruikt,en wederom kreeg ik tóch weer die 400 euro.
Ik heb net zo lang niet betaald tot ik werd afgesloten,en uiteindelijk is mijn contract ontbonden.
Daarna wel een incassobureau op de stoep gehad,deels afbetaald tegen finale kwijtschelding.Nu ben ik er vanaf.
Oplichters.
Laatst bijgewerkt door Tivoli op 15-05-09 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:03

Muisbal schreef:
Gewoon consequent niet die overige kosten betalen. Gaan ze vanzelf zelf aan de bel trekken.

het word automatisch van de rekening afgeschreven.

buiten dit probleem, ben ik al een aantal maanden aan het wachten tot het EINDELIJK van mijn rekening afgehaald word. Steeds zeggen ze ja het is veranderd maar steeds blijft het van myn ouders rekening afgaan.

@ rose

brief is me moeder nu aan t maken! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:04

Neeeee muisbal nooit doen!!!! het enige wat je dan krijgt is dat ze je doorsturen naar incasso en vervolgens deurwaarders bureau!

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:04

Dan laat je de machtiging stoppen en overgaan op acceptgiro's die je vervolgens zelf overmaakt via internet bankieren, dan kan je het bedrag dat teveel is gerekend niet meestorten. :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:05

Terughalen dan die handel.
Als ze het niet kunnen specificeren ga ik het niet betalen..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:05

VivaLaVida schreef:
Neeeee muisbal nooit doen!!!! het enige wat je dan krijgt is dat ze je doorsturen naar incasso en vervolgens deurwaarders bureau!

Zolang jij blijft betalen vinden zij het allemaal wel prima en dringt de boodschap niet door. Zodra zij wat gaan missen gaat er een lampje branden en dan heb je pas hun aandacht.

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:06

ik heb ook t-mobile.
ben qua betalingen niet blij en me bereik al helemaal niet in heel winssen waar ik woon geen bereik....bel je de klantenservice en volgen hen is de ontvangst in winssen optimaal misschien bij mij thuis en op stal dan toevallig niet.
stoppen kan jammer genoeg niet... wat evt wel een mogelijkheid is als je een flex abon hebt. kun je hem op het laagste tarief zetten en een nieuw abonement aanvragen.
hier heb ik over zitten denken maar je moet natuurlijk wel de financiele mogelijkheid hebben daarvoor..

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 14:06

PussInBoots schreef:
Als jij aan kunt tonen dat je deze kosten niet gemaakt hebt waarschijnlijk wel. Zolang je dit niet kunt...helaas. Een kennis van mij heeft ongeveer hetzelfde gehad (maar dan met veel hogere kosten) Ze heeft haar foon in een kluis bij de bank laten stoppen en dit ook laten registreren. (Sim is dan natuurlijk erg belangrijk;)). Aan de hand daarvan heeft ze haar abonnement laten stopzetten. Als je er het mijne van wilt weten zal ik haar vanavond wel even vragen.

dat is probleem. Ik heb geen bewijs.

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:07

vraag dan specificatie aan....

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:07

Ja maar zij moeten toch ook bewijzen dat je die kosten WEL gemaakt hebt lijkt me?

En laten we over het bereik van T-Mobile helemaal maar niet beginnen :x

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:08

Heb je al eens een specificatie aangevraagd?

bonte_bente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:09

meer mensen met bereik problemen !!
ben ik niet de enige!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:09

Muisbal schreef:
VivaLaVida schreef:

Zolang jij blijft betalen vinden zij het allemaal wel prima en dringt de boodschap niet door. Zodra zij wat gaan missen gaat er een lampje branden en dan heb je pas hun aandacht.

helaas werkt het niet helemaal zo... je kunt beter brief schrijven, specificatie aanvragen e.d.
niet stoppen met betalen want dan krijg je alleen maar problemen!!