Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Bij haar eigen kat heeft ze de kop eraf gehakt.
kavama schreef:Maar ze heeft ook verteld waarom ze het doet.
Heb je die vrouw uit amerika ook gezien, die een riem om heeft gedaan en tegen haar hond zit te jammeren en te schreeuwen dat hij haar uit moet laten,.... en die ging haar dan weer vertellen dat ze ziek was.
Ooh en ook gehoord waar ze die kat vandaan heeft gehaald en wat de vorige eigenaren er mee gedaan hebben ?
Die gebruikte de kat als bal om mee over te gooien.
Die kat was geestelijk helemaal kapot.
Oliver schreef:Wow! Vind dit ook echt gestoord!
Aan de andere kant is ook weer te zeggen dat koeien e.d. ook gewoon geslacht worden voor consumptie, dat is dan eigenlijk net zo gestoord..
Liezel1 schreef:Dat ze dode dieren aangeleverd krijgt van bv een asiel vind ik al op het randje..... Maar zelf dieren doodmaken? Als iemand een oude pony van 30 in de wei heeft staan die schraal is en moeilijk weer op gewicht kan komen staat de dierenbescherming binnen no time voor je deur... of als je wei te modderig is... Dan zijn ze al door 10 penny's gebeld.
Waar blijft de dierenbescherming in dit geval? Waarom heeft Thieme hier dan geen kamerkwestie van gemaakt, als een van je speerpunten is dat ronde vissenkommen verboden moeten worden, dan kan hier ook vást wel wat aan gedaan worden!
Ariebombarie schreef:ik vind het ook echt ZIEK.
foto's van het vermoorden, villen etc van de kat waren gisteren te zien.
het waarom? de kat zou ziek zijn, depressief werd er verteld...
als ze het daarmee recht praat, dan is het voor haar maar niet te hopen dat zij ooit depressief wordt. denk dat er activisten voor haar in de rij staan
ikkemetwikke schreef:ik heb ook een keer een intervieuw van haar gezien,hoe en wat weet ik niet meer precies,maar zij doet dit ook juist om een statement te maken.
een beetje in de strekking van Oliver:Oliver schreef:Wow! Vind dit ook echt gestoord!
Aan de andere kant is ook weer te zeggen dat koeien e.d. ook gewoon geslacht worden voor consumptie, dat is dan eigenlijk net zo gestoord..