Ik heb voor de meivakantie mijn studiekeuze in moeten vullen. Ik zit in gymnasium 4.
Mijn gekozen profiel is economie & maatschappij en daarbij Frans.
Nu moest ik dus ook een keuze-examenvak invullen en daarbij zat (en zit ik nog steeds) heel erg te twijfelen: Wiskunde D of filosofie?
Ik heb dit jaar wiskunde B gevolgd en ben daar eigenlijk best wel goed in (8 gemiddeld). De leraar zegt dat ik wi D wel zou kunnen. Maar omdat ik de maatschappijstroom doe, denk ik dat er daar niet zo veel aan heb. En ik weet natuurlijk niet of het echt heel moeilijk wordt.
Ik heb dus uiteindelijk voor filosofie gekozen, omdat er toch iets moest staan
Omdat ik dat makkelijk vind en er wel makkelijk goede punten voor haal. Maar ik vind het zo'n saai vak. Wat zijn jullie ervaringen met wiskunde D? Is het heel moeilijk of valt het wel mee?
Groetjes Lotte

gewoon vanalles gekozen, en als het me te moeilijk werd gooide ik het eruit
)
. Het is bij ons hetzelfde programma als A, alleen is het proefwerk vaak iets gemakkelijker en hoeven we iets minder opdrachten te doen. Een vriendin van mij heeft wiskunde D, maar die vond het juist heel moeilijk
. De wiskundeleraar vertelde dat C hetzelfde soort was als A, maar voor als je wiskunde echt heel moeilijk vind. Wat ik hierboven schreef is mijn eigen ervaring