Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xmarliez schreef:Haha dit herken ik...... Als het vaker voorkomt dat hij zomaar uit het niets zegt dat hij afstand wil dan zou ik er mee kappen.. dan blijft het onzeker zowel voor jou als voor hem. Als dit de eerste keer was dan zou ik het er even met hem over hebben gewoon als je bij hem bent, waarom hij dat zegt etc. Vaak zeggen jongens dat namelijk als ze teveel druk krijgen (denken aan problemen en dan nog aan jou) en dat kan ze te veel worden en dan zeggen ze vaak dat ze er mee willen stoppen. Na een eerlijk gesprek 1 op 1 kun je, je conclusie trekken. Maar als dit al meerdere keren is voorgekomen zou ik er mee ophouden (vooral omdat hij niet van andere meisjes af kan blijven) als jij die gene zou zijn waar hij echt van houdt dan blijft die wel van andere meisjes af en als die dat niet kan dan ben jij niet de 'ware' voor hem.
Ik heb dit ook een keer gehad met mijn huidige vriend toen we nog niks hadden en dat was 1 keer en daar heeft hij ook heeeeeel veel spijt van gehad (hij zei dat we er destijds maar beter mee konden stoppen) en ik heb ook gezegd als je het nog 1 keer zegt dan is het echt over, eerst nadenken over wat je zegt want mij doe je er pijn mee.
). 
.
. Lovely schreef:Mijn tip: houd het leuk en houd het simpel.
En houd op met het lezen van zijn gesprek geschiedenis.
? of ben ik de enigste in me soort hihi;)?
hihi... een kleine 4 mnd later begon hij weer spastisch te doen (heel afstandelijk... weinig contact vanuit zijn kant... zelfs negeren af en toe!!) en toen heb ik weer de beslissing genomen: 'ik verdien beter dan dat jij tegen me doet, veel geluk verder!' en ik ben weer vertrokken...
) mailde hij op werk, smste na werk, msnde s avonds en als ik niet op msn was... bellen!! Echt bizar.... het contact is 8 weken lang alleen vanuit zijn kant gekomen (ik antwoorde wel hoor, maar begon nooit uit mezelf met mailen, smsen enz) en toen vroeg hij uiteindelijk of ik weer met hem samen wilde zijn!

haha maar goed ik zie het allemaal wel...