(''relatie'') ingewikkeld persoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bokjebok

(''relatie'') ingewikkeld persoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 12:18

Ik was benieuwd wat jullie hiervan vinden, omdat ik simpel weg niet meer zo goed weet
wat ik hiermee aanmoet!!

Ik scharrel nu al dik een jaar met een jongen, en natuurlijk onze ups en downs gehad!!
Sinds twee maanden word het naar mijn mening meer als alleen scharrele, we zien elkaar zeker 3 a 4x per week
en meneer wilt ook altijd dat ik blijf slapen (en uhm nee het is niet voor alleen naja uhm haha;))
We gaan samen op vakantie (lees ECHT met zijn tweee)
We bellen,chatten of smse elkaar ook echt elke dag, gaan samen uit, uiteten, pretparken en noem maar op, ik kom bij zijn moeder/vader/opa!!
Nou kwam ik gister op msn en hij begon tegen me te praten, maar heel kortaf dus ik dacht dat ik wat fouts had gedaan
nu kennen wij elkaar best walgelijk goed, als ik ergens mee zit en ik zeg dat dr niets is weet hij voor ik een smoes kan verzinnen over waarom ik dan zo stil ben al wat dr aan de hand is en andersom ook!!!
Dus ik vroeg of het hem misschien te veel werd
(hij was altijd een player had niet 1 scharrel maar wel 5, en nu geen 1 meer op mijn na dan)
Hij vertelde dat het op een relatie begon te lijken en hij dat niet kon omdat hij me dan toch alleen maar pijn zou doen
omdat hij bang was om vreemd te gaan, en dat hij afstand wou!!
Naja prima als hij even in de knoei zit met ons dan gun ik hem wel de tijd!!

Toen ging 5 minuten nadat ik offline was me telefoon
En jaaa hoor het was meneertje!!
Of ik al plannen had voor die avond, ik stuurde terug dat ik nog niets specifieks had behalve mijn dagelijkse ding me paard
toen kreeg ik een smsje of ik zin had om film te kijken

(erg verwarrend, hij wou net nog afstand???? en nu vraagt hij film te kijken??)

Na ik gesmst of het wel een verstandig idee was omdat hij net nog in de knoei zat met zichzelf?
Hij zei dat hij me miste (jaa we hadden elkaar al een hele dag niet gezien !?!?!) en dat hij echt wou dat ik kwam
ik ben dr dan heen gegaan, toen vroeg hij of ik bleef logeren omdat hij het zo heerlijk vond om mijn om zich heen te hebben?!

Na ik snap vrij weinig meer hiervan en weet ook niet meer wat ik hiermee aanmoet
moet ik juist een beetje terughoudend doen??
of juist niet???
En wat kan de reden zijn dat hij soms van die ''paniek'' aanvallen krijgt?
Hij zegt tegen iedereen dat hij het heerlijk vind als ik bij hem ben
en dat hij zich niet 100% vrijgezel voeld
maar vervolgens lijkt het verdomd veel op een relatie ??!!
En als iemand dat zegt zegt hij spastisch dat we dat niet hebben!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:26

Volgens mij is hij gewoon doodsbenauwd voor het etiketje "Relatie" :+

Ik zou er mij niet te druk over maken, aangezien jullie alles samendoen, hij gek met je is en zelfs bij zijn familie over de vloer komt ;)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:28

Haha dit herken ik...... Als het vaker voorkomt dat hij zomaar uit het niets zegt dat hij afstand wil dan zou ik er mee kappen.. dan blijft het onzeker zowel voor jou als voor hem. Als dit de eerste keer was dan zou ik het er even met hem over hebben gewoon als je bij hem bent, waarom hij dat zegt etc. Vaak zeggen jongens dat namelijk als ze teveel druk krijgen (denken aan problemen en dan nog aan jou) en dat kan ze te veel worden en dan zeggen ze vaak dat ze er mee willen stoppen. Na een eerlijk gesprek 1 op 1 kun je, je conclusie trekken. Maar als dit al meerdere keren is voorgekomen zou ik er mee ophouden (vooral omdat hij niet van andere meisjes af kan blijven) als jij die gene zou zijn waar hij echt van houdt dan blijft die wel van andere meisjes af en als die dat niet kan dan ben jij niet de 'ware' voor hem.

Ik heb dit ook een keer gehad met mijn huidige vriend toen we nog niks hadden en dat was 1 keer en daar heeft hij ook heeeeeel veel spijt van gehad (hij zei dat we er destijds maar beter mee konden stoppen) en ik heb ook gezegd als je het nog 1 keer zegt dan is het echt over, eerst nadenken over wat je zegt want mij doe je er pijn mee.

Anoniem

Re: (''relatie'') ingewikkeld persoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:39

haha, een week geleden ben ik getrouwd met zo eentje ( dat was geen player, maar meer een die vrouwe nlastige tijdrovende wezens vond die je je vrijheid afnemen) ....

Natuurlijk kan het mis gaan, maar geef hem een paar maanden, geef volledig toe afstand prima, begrip tonen voor zijn relatie angst, en met een beetje geluk is hij degene die er inderdaad een relatie van maakt.

ik ga er even vanuit dat hij niet aan andere meisjes zit en sluit me dus bij listiglistje aan

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:44

xmarliez schreef:
Haha dit herken ik...... Als het vaker voorkomt dat hij zomaar uit het niets zegt dat hij afstand wil dan zou ik er mee kappen.. dan blijft het onzeker zowel voor jou als voor hem. Als dit de eerste keer was dan zou ik het er even met hem over hebben gewoon als je bij hem bent, waarom hij dat zegt etc. Vaak zeggen jongens dat namelijk als ze teveel druk krijgen (denken aan problemen en dan nog aan jou) en dat kan ze te veel worden en dan zeggen ze vaak dat ze er mee willen stoppen. Na een eerlijk gesprek 1 op 1 kun je, je conclusie trekken. Maar als dit al meerdere keren is voorgekomen zou ik er mee ophouden (vooral omdat hij niet van andere meisjes af kan blijven) als jij die gene zou zijn waar hij echt van houdt dan blijft die wel van andere meisjes af en als die dat niet kan dan ben jij niet de 'ware' voor hem.

Ik heb dit ook een keer gehad met mijn huidige vriend toen we nog niks hadden en dat was 1 keer en daar heeft hij ook heeeeeel veel spijt van gehad (hij zei dat we er destijds maar beter mee konden stoppen) en ik heb ook gezegd als je het nog 1 keer zegt dan is het echt over, eerst nadenken over wat je zegt want mij doe je er pijn mee.

Hier ben ik het mee eens. Is het de eerste keer dat hij dit roept, zou ik eens een goed gesprek met hem aangaan. Maar als dit al vaker voorkomt, dan zou ik alles gewoon z'n beloop laten en niet extra moeite doen om hem te zien ofzo. Als hij zegt afstand te willen, hem die vooral geven. Dus ook nee zeggen als hij wilt afspreken, onder het mom van: ik help je je beloften waar te maken. Misschien ziet hij dan in wat hij heeft(had), misschien ook niet. In ieder geval moet je er niet teveel over willen praten, want dat werkt averechts (ik spreek uit ervaring ;( ).

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 13:37

Nee dit is de eerste keer dat hij dat zegt
maar ik vond het ook wel grappig omdat hij eerst heel leuk zegt ik wil afstand
dan zeg ik oke, en vervolgens krijg ik 5 min later een smsje zullen we een filmpiej kijken?
Toen ik daar was kroop ie ook tegen me aan toen zei ik een beetje spottend
voor iemand die afstand wilt lig je verdacht veel tegen me aan :P
Daar moest ie wel om lache
Laatst belde zijn baas hem op en zei hij dat hij met zijn vriendin was
dus ik vroeg later (stom natuurlijk) Huh je vriendin? zei die uhm ja naja uhhh scharrel staat zo niet profecioneel
ook heeft ie vaak dat ie zegt tegen onze vrienden we hebben NOG niets heel ergs vast

Op dit moment heeft hij geen andere scharrels
(als hij doucht ofzo, lees ik altijd *Schaamt zich diep* zijn gesprek geschiedenis)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:43

Mijn tip: houd het leuk en houd het simpel :).

En houd op met het lezen van zijn gesprek geschiedenis :j.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 13:47

Lovely schreef:
Mijn tip: houd het leuk en houd het simpel :).

En houd op met het lezen van zijn gesprek geschiedenis :j.

Haha I knowww,,,, het is ook heel erg asociaal om te doen van me
maar soms ben ik nieuwgierig of hij het over me hebt met andere ofzo
haha ik denk dat dat beetje meisjes eigen is?
lezen van smsjes enz :P? of ben ik de enigste in me soort hihi;)?
Maar denken jullie dat ik hem NIET moet smse tot hij contact zoekt met mijn?
of kan ik zo nu en dan ook wel nog wat uit mezelf sturen?
Ik ben nu erg bang dat ik te opdringerig over ga komen enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:57

Je hebt er in principe niks mee te maken wat hij met anderen bespreekt, maar ik kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Probeer je gewoon te focussen op hoe hij tegen jou doet, dat is het enige dat telt.

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:14

Dit komt mij toch ook wel bekend voor... :o

Mijn vriendje had last van bindingsangst... en dan ging uiteindelijk ten koste van mij!! Na 2x aangehoord te hebben dat hij toch echt geen relatie met me wilde, heb ik de knop omgezet. Ik kan gewoon NIET omgaan met die onzekerheid!! Ben gelijk mega gaan stappen en gaan daten met andere gasten.

En meneer dat hoorde... kwam hij weer heeeeeel snel bij me terug met de melding dat hij het toch wel wilde proberen :+ hihi... een kleine 4 mnd later begon hij weer spastisch te doen (heel afstandelijk... weinig contact vanuit zijn kant... zelfs negeren af en toe!!) en toen heb ik weer de beslissing genomen: 'ik verdien beter dan dat jij tegen me doet, veel geluk verder!' en ik ben weer vertrokken...

Toen kwam het moeilijkste, ik heb bewust NIETS meer van me laten horen en hij wist niet hoe hij het had! In de 2 maanden erna heb ik meer van hem dan ooit in die 4 mnd samen!!! ELKE DAG (het begon gelijk met dag 1 he... ;) ) mailde hij op werk, smste na werk, msnde s avonds en als ik niet op msn was... bellen!! Echt bizar.... het contact is 8 weken lang alleen vanuit zijn kant gekomen (ik antwoorde wel hoor, maar begon nooit uit mezelf met mailen, smsen enz) en toen vroeg hij uiteindelijk of ik weer met hem samen wilde zijn! :P

Nu zijn we 2 jaar verder en wonen we samen! Sindsdien doet hij eigenlijk nooit meer zo raar. Gelukkig maar, want hij deed raar en ik werd mega onzeker... bah...kan ik heel slecht tegen :P

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:17

Ik heb zelf bindingsangst wegens iets uit het verleden, ik kan hem wel begrijpen in een bepaald opzicht...
hij is gewoon schijnbaar nog niet toe aan een relatie.
ik zelf ook niet... als ik een relatie aan ga. voel ik mij opgesloten en raak ik in paniek...
ben er geen van de scharrels hoor... maar ik kan er gewoon nog niet tegen.

denk dat dit gewoon moet groeien, vraag hem eens wat hij later wilt... hoe hij erover denkt... wat hij verwacht... :)

ik zou hem trouwens wel effe vertellen dat je zijn berichten dus leest....
IK zou er niet blij mee zijn als ik hierachter moet komen...
En waarom lees je het?vertrouw je hem niet? want dan lijkt het me dat jij ook nog niet aan een relatie toe bent? :)
het moet natuurlijk wel volledig van 2 kanten komen :)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 11:35

Ik heb het hem gister verteld, en hij ging eerst vet schattig lachen en zei die
aaah ben je een beetje jarloers (A) uiteraard zei ik strak nee hoor totaal niet
maar aangezien we elkaar lange kennen als vandaag zei hij
geeft niets hoor ik vind het wel schattig!!
Eerder op die avond kregen we ruzie en ben ik boos (eigenlijk omdat ik wist dat hij togh achter me kont
aan ging lopen) me spullen in gaan pakken en heb ik alles wat van me bij hem thuis lag in een tas gegooit
toen zegt ie opeens :S dus je wilt het uitmaken???
Ik stond spontaan met een bek voltanden maar ik was ook nog steeds boos dus ik
snauwde dat je niets kon uitmaken als het nooit aan is geweest
daarna schoten we allebei in de lach :P haha maar goed ik zie het allemaal wel...
Misschien moet ik dr niet teveel over nadenken en overpraten met hem
inprincepe is dit al een relatie... alleen noemen wij het niet zo :P