File op de A4, wie stond er gister ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

File op de A4, wie stond er gister ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 07:39

Stomme bluswagen }:0

Hier nog meer mensen die gister op het verkeerde moment op dat stuk snelweg was?

Ik ging gister naar Duinrell. Mijn route ging dus over de A4 en dat heb ik geweten }>
Kwart voor 10 reed ik daar de file in met nog 20 minuten tot Duinrell op de Tom Tom. Twee uur later waren dit inmiddels nog maar 19 minuten. Iets voor twee loste de file pas weer op.. In plaats van het eerder geplande 10.05 was ik eindelijk om 14.15 op mijn bestemming -O- De geschatte vertraging van de informatiedienst van 2 uur was dus niet waar.

In 4 uur heb ik denk ik 1 km afgelegd.. Heb een kleurtje gekregen van de uren die ik buiten de auto, wachtend in de berm heb doorgebracht. Voordeel van de file: je staat niet alleen :) De chauffeur achter me had wel zin in een praatje..

Heb me wel verbaasd over de brutaliteit van anderen. Na 3 uur file verwacht je toch dat menigeen zich er bij neer heeft gelegd, maar dan nog elkaar afsnijden, voordringen of inhalen via de berm naast de vluchtstrook etc.. En toch wel van de zotte, ik had wat eten en drinken voor mijn dagje uit mee gelukkig. Maar dat had vast niet iedereen.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 07:46

Stomme bluswagen??? Ik geloof dat deze wagen juist een aanrijding probeerde te voorkomen!

Net voor die bluswagen klapte er een auto en een bestelauto op elkaar, ik geloof dat die liepen te stunten.
Het valt dan niet helemaal mee zo'n grote wagen te manouvreren, denk je niet?

Ik stond er niet in, maar zag het gister op het nieuws.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 07:49

Ik stond er ook in , moest van amsterdam naar nieuw vennep , een ritje van niks ...
Had een dagje vrij om wat boodschapjes te doen vanwege de verhuizing maar ben niet veel verder gekomen dan stilstaan op de A4

had geen broodjes en vocht bij me , wat heel vervelend was want had het bloedheet en een droge strot

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 07:56

EeCee schreef:
Stomme bluswagen??? Ik geloof dat deze wagen juist een aanrijding probeerde te voorkomen!

Net voor die bluswagen klapte er een auto en een bestelauto op elkaar, ik geloof dat die liepen te stunten.
Het valt dan niet helemaal mee zo'n grote wagen te manouvreren, denk je niet?

Ik stond er niet in, maar zag het gister op het nieuws.

nou nou zo zal ze het ook niet bedoelen, als jij er 4 uur in staat heb je ook wel het recht om iets stom te noemen hoor.. :7

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 07:59

EeCee, een beetje sarcasme mag toch wel..? :)

FuegoJoy, kan ik me voorstellen. Is echt een stukje van niets. Hoelang heb jij er in gestaan?

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:17

Tuurlijk mag het een beetje sarcasme zijn. Maar omdat er een }:0 bij stond had ik het idee dat daar de bluswagen mee bedoeld werd ;)

Ik heb een paar keer meegemaakt dat voor mij auto's/bestelbusjes op elkaar reden en dat ik God op m,n blote knieen dankte dat de vrachtwagenchauffeur achter me het ook zag gebeuren en op tijd kon remmen...

Tja, en dan sta je effe stil omdat er van alles aan te pas komt voordat ze weer een rijstrook open gooien en dan komt het oude 'ik eerst' spelletje.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 09:36

:(
Anders had ik die wel neergezet :)

Daantjuh88

Re: File op de A4, wie stond er gister ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:42

Hé gedver!! Ben je duinrell nog wel in geweest dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:14

Ik stond er niet in, maar heb om die reden altijd eigenlijk wel wat diverse flesjes drinken en wat van die energiekoekjes bij me. Ook ligt er standaard een regenjas in m'n auto. Gebruik dat spul haast nooit, maar je kan het maar beter bij je hebben is me altijd geleerd door mijn ouders. Zij hebben zelfs ook nog een deken in de auto liggen. Dat heb ik dan wel weer niet maargoed :+ Beter mee dan om verlegen denk ik altijd. Vriendinnen zitten altijd te spotten om die flesjes drinken en EHBO-doos en regenjas (zit aan de achterkant van m'n voorstoelen weggeborgen).

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:15

mijn smid zat in die stomme blus wagen :\ hij proberen een aanrijding te voorkomen.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:20

Ow jeej, is ie er wel een beetje zonder kleerscheuren vanaf gekomen???

Ik probeer zo'n file altijd maar een beetje te relativeren: "blij dat ik in de file sta, en niet bij het ongeluk betrokken was"
Dit komt uit eerdere ervaring trouwens, vloekend en tierend in de file staan door een ongeval. Kreeg ik een telefoontje dat een hele goeie bekende bij het ongeluk betrokken was en levensgevaarlijk gewond was geraakt (overleefd en weer gezond btw)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:21

ja ik heb hem gister nog gesmst want hij zou zaterdag me paard komen beslaan alleen gaat dat niet lukken.gekneuste ribben en overal blauw.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:27

Ah bah, maar gelukkig niets blijvends. Beurs ben je inderdaad altijd behoorlijk na een ongeval.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:30

Ik snap de benoeming van Bienotje wel hoor ;) en dat bedoelt ze heus niet kwaad :)
Denk dat iedereen als ze in zoon file terrecht komen wel even denken van Joh, moest dat nou echt?
En als je dan hoort wat er gebeurt is en waarom begrijp je het ook wel weer.
Maar het feit blijft dat je wel 4 uur op de snelweg stilstaat en geen centimeter vooruit komt terwijl je ergens anders had moeten zijn/moest werken/naar het ziekenhuis moest/ wat dan ook.

Ben blij dat de bestuurder van het voertuig er goed vanaf is gekomen, mag ook wel gezien het soortvoertuig :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 07:43

Uiteindelijk nog wel Duinrell in geweest, voor twee uurtjes want om 5 uur ging het dicht ;) Ach ja, je neemt er een dag vrij voor en kijkt er erg naar uit. Was namelijk met familie die binnen een paar weken voorgoed naar buitenland vertrekt en dan heb je dit :+

Gelukkig met de chauffeur ook alles oké (naar omstandigheden dan) :)