Hier nog meer mensen die gister op het verkeerde moment op dat stuk snelweg was?
Ik ging gister naar Duinrell. Mijn route ging dus over de A4 en dat heb ik geweten
Kwart voor 10 reed ik daar de file in met nog 20 minuten tot Duinrell op de Tom Tom. Twee uur later waren dit inmiddels nog maar 19 minuten. Iets voor twee loste de file pas weer op.. In plaats van het eerder geplande 10.05 was ik eindelijk om 14.15 op mijn bestemming
De geschatte vertraging van de informatiedienst van 2 uur was dus niet waar.In 4 uur heb ik denk ik 1 km afgelegd.. Heb een kleurtje gekregen van de uren die ik buiten de auto, wachtend in de berm heb doorgebracht. Voordeel van de file: je staat niet alleen
De chauffeur achter me had wel zin in een praatje..Heb me wel verbaasd over de brutaliteit van anderen. Na 3 uur file verwacht je toch dat menigeen zich er bij neer heeft gelegd, maar dan nog elkaar afsnijden, voordringen of inhalen via de berm naast de vluchtstrook etc.. En toch wel van de zotte, ik had wat eten en drinken voor mijn dagje uit mee gelukkig. Maar dat had vast niet iedereen.

Beter mee dan om verlegen denk ik altijd. Vriendinnen zitten altijd te spotten om die flesjes drinken en EHBO-doos en regenjas (zit aan de achterkant van m'n voorstoelen weggeborgen).
hij proberen een aanrijding te voorkomen.