Beetje raar topic misschien maar het komt zo mijn strot uit en wilde even mijn verhaal doen en weten hoe jullie hier mee om zouden gaan.
Ik heb nu anderhalf jaar een hele lieve vriend waar ik echt dol op ben.. maar..
Ik ben 22 jaar en hij net 27 jaar, dus we schelen 5 jaar.. Ik lijk veel jonger ( qua uiterlijk) dan dat ik ben, wordt vaak 17 geschat. Hij daar in tegen wordt weer rond de 30 geschat en soms zelfs ouder.. Ik krijg dus continu commentaar. Mensen van stal op het begin ook,zo jij hebt een oude vriend ect.
Maar ook onbekenden op straat zie je vaak raar kijken als we hand in hand lopen en ik heb al zoveel opmerkingen gehad van vreemden.
Net zo als laatst, we lopen op straat en er roepen 2 jongens.. gatverdamme pedo!
Ik zit hier echt enorm mee,natuurlijk moet je niet teveel naar anderen luisteren en dat weet ik ook wel,maar leuk is echt anders.. Ik word er gek van! Ook omdat ik het zo vaak hoor, zovaak mensen die hem voor het eerst zien vragen gelijk jeetje,hoe oud is hij wel niet enzo...
Ik ben heel klein, (1.64) en hij heel lang ( 1.90) en daarnaast zien we er eigenlijk allebei niet naar onze leeftijd uit, maar daar kunnen we nou eenmaal ook niks aan doen.
Ik weet dat hij daar ook een beetje mee zit en ik zelf ook.. en ik wil niet dat dit een struikelblok wordt..
Misschien dat jullie tips hebben hoe hier mee om te gaan.. ( onze paspoorten op onze voorhoofden plakken
)Alvast bedankt!
! 
.
( best triest eigenlijk..)
Je zal ermee moeten leren leven denk ik. Niemand hier
en dat hangt niet af van flauwe opmerkingen.