Meer buitenlanders op bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rodo_

Meer buitenlanders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:11

Wat ik me afvroeg of er meer mensen die buitenlander zijn en paardrijden ( en op bokt zitten :+)

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:14

Ik ben een paardrijdende, bokkende allochtoon. :')

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:14

Mijn god wat een topics over buitenlanders ineens, ik ben gewoon Nederlands :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:15

Mijn vriend is ook een paardrijdende, bokkende Allochtoon. :P

Dat is zóóóó 2008 Blue9. :O

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:15

Blue9 schreef:

Dat was ook het eerste wat ik dacht :P
Laatst bijgewerkt door blauw00gje op 13-05-09 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:18

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-09 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:18

Blue9 schreef:

Jaa idd, maar is wel leuk om te weten :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:19

Anoniem schreef:
ze zijn er wel op bokt. Maar niet zo heel veel. zoiezo niet zo heel veel allochtonen ruiters en amazones omdat de meeste het toch minder voor elkaar hebben als de meeste nederlanders. (de meeste allochtonen zijn zeer laag opgeleid) en paardrijden is een erg dure sport en daar hebben de meeste dan simpel weg geen geld voor.

Ja maarja, als je iets echt wil, kan je dat toch wel bereiken.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:21

Anoniem schreef:
ze zijn er wel op bokt. Maar niet zo heel veel. zoiezo niet zo heel veel allochtonen ruiters en amazones omdat de meeste het toch minder voor elkaar hebben als de meeste nederlanders. (de meeste allochtonen zijn zeer laag opgeleid) en paardrijden is een erg dure sport en daar hebben de meeste dan simpel weg geen geld voor.

Weet jij wat de definitie allochtoon inhoudt? :-)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:21

Anoniem schreef:

Ok echt waar haal je deze wijsheid vandaan? :Z ik hoop echt dat je dit niet serieus meent.

:(:)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:22

Ik ben buitenlander :D wel een buurbuitenlander dan :Y)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:23

Blue9 schreef:

Da's niet normaal hoor ;)

Ach wat maakt het uit... iedereen wil toch gelijk gezien worden.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:24

blauw00gje schreef:
Anoniem schreef:

Ja maarja, als je iets echt wil, kan je dat toch wel bereiken.

Vind ik ook hoor! Als je iets graag wilt dan kan je alles.
Sprak laatst wel een marokaansmeid die het paardrijden heel leuk leuk maar het niet deed
voor de maagdenvlies?! ja dikke bull oliebol maar goed laat maar gaan ;)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:24

Anoniem schreef:

Sorry maar dit slaat echt nergens op, wat jij nu probeert te zeggen is buitenlanders kunnen geen paardrijden betalen want het is 'zo' duur en omdat ze ook zo zeeeeeer laag zijn opgeleid kunnen ze het niet betalen.. en nederlanders wel... ik weet niet hoe je daar aan komt maar dat is gewoon onzin

Genoeg buitenlanders die HOOG zijn opgeleid en genoeg geld hebben ( Niet mensen die perse paardrijden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:26

Toekie schreef:
Anoniem schreef:

Weet jij wat de definitie allochtoon inhoudt? :-)

ja dat weet ik maar goed ik heb mijn bericht maar vast weg gehaalt ;) want bokt zal het wel weet oppervlakkig op vatte... en het is toch echt zo dat het grootste gedeelte van de allochtonen (oa turken en marrocanen echt zeer laag opgeleid zijn) tuurlijk zijn er ook allochtonen die uit Europa en turkije enz komen en wel normaal opgeleid zijn maar volgends mij zijn dit er toch echt aanzienlijk minder ;)

Anoniem

Re: Meer buitenlanders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:29

Dan snap je de definitie toch niet helemaal Nini_roosje. Iemand is Allochtoon wanneer minimaal 1 van zijn ouders in het buitenland is geboren. En buitenland is buiten de Nederlandse grenzen en dus ook België bijv. En weetje hoeveel dat er zijn in NL? Dan zijn de Turken en Marrokanen die jij noemt nog maar een heel klein deel hoor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:31

Juul schreef:
Dan snap je de definitie toch niet helemaal Nini_roosje. Iemand is Allochtoon wanneer minimaal 1 van zijn ouders in het buitenland is geboren. En buitenland is buiten de Nederlandse grenzen en dus ook België bijv. En weetje hoeveel dat er zijn in NL? Dan zijn de Turken en Marrokanen die jij noemt nog maar een heel klein deel hoor. ;)

ja oke dat had ik idd nog niet bedacht nee..

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:32

maar er zijn ook nederlanders die niet zo rijk zijn... (hier 1) en die rijdt ook paard.. Het is maar hoe duur je het zelf maakt natuurlijk..
Natuurlijk je bent meer geld kwijt dan dat je gaat zwemmen.. Maar er zijn genoeg maneges waar je geen 20 euro voor een les betaald..

ik vraag mij trouwens af of daar wel eens onderzoek naar gedaan is.. Als iemand daar resultaten van weet zou ik die graag horen.. (dus of het %laag opgeleide allochtonen Nederlanders hoger is dan de nederlanders)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:33

Erg laag ook dat je je bericht nu weg haalt, je had het gewoon anders moeten formuleren als je niet wil over komen als iemand die discrimineert (want IMO doe je dat) en ben je zelf hardstikke oppervlakkig.

En hoeveel nederlanders zijn er wel niet laag opgeleid? volgens mij ook een héél groot aantal.
Dan nog iets, volgens mij is niet heel bokt HBO/WO opgeleid en rijden we toch wel bijna allemaal wel paard, hoe kan dat?

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:33

Juul schreef:
Mijn vriend is ook een paardrijdende, bokkende Allochtoon. :P

Dat is zóóóó 2008 Blue9. :O

En wie is joun vriend dan? :D Niet toevallig de TS ( klinkt zo vrouwelijk haha. )
Laatst bijgewerkt door AdelineL op 13-05-09 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:34

Ik ben dus ook een allochtoon. Mijn vader is in Indonesië geboren, woont vanaf zijn 10e in Nederland. en ja, ik rijd paard :)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:34

sorry maar wat een zinloos topic. Lekker boeiend bruin wit arm rijk? Laten we elkaar lekker in hokjes stoppen :Y)

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:36

Anoniem schreef:

Niet iedereen wil op zo'n stinkbeest rijden hoor. Zo denken sommigen er over.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:36

_Micha_ schreef:
Anoniem schreef:

Ok echt waar haal je deze wijsheid vandaan? :Z ik hoop echt dat je dit niet serieus meent.

:(:)

In theorie is het wel zo dat de meeste marokkaanse en turkse gezinnen in NL onder modaal verdienen dacht ik dus zo raar is deze uitspraak helemaal niet, al komt het wat bot over :o

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:37

DyMarvel schreef:
sorry maar wat een zinloos topic. Lekker boeiend bruin wit arm rijk? Laten we elkaar lekker in hokjes stoppen :Y)

Wie heeft het hier over in hoekjes stoppen dan? Waarom zinloos?
Diegene die het topic heeft aangemaakt stelt gewoon een vraag. Uit nieuwschierigheid neem ik aan.