Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en ben erg kieskeurig, maar afkomst zal nooit een probleem worden. Zolang je elkaar respecteerd komt het goed
ben zelf ook een maand in Aruba geweest, en 2 x in Egypte, en ik heb nooit ergens een probleem mee gehad, alleen ben ik superblij dat de egyptenaren hier in NL lekker verwesterd zijn

Charr_x schreef:Ik heb een marokaanse vriend. We zijn 2,5 jaar samen en wonen sinds een half jaar samen.
Zijn vader is hier geboren en zijn moeder is van Marokko. Beide moslims en mijn vriend ook, maar minder praktiserend dan zijn ouders. Ik geloof in god en mijn ouders zijn protestants (geloven, maar meer ook niet), maar daar houdt het ook op.
Ik ken zijn ouders nog niet, zijn staan er niet zo voor open.
Mijn ouders vinden het een goede jongen en ik ben gelukkig met hem!
lifaya schreef:Mijn ouders zjn het gewend, ik ga met alles en nog wat om, dus jah. Ik vind (net als mijn ouders) dat je niet iemand moet veroordelen op de afkomst, maar op het innerlijk. Ik zou nooit van me leven voor iemand gaan die mij slaat etc (die zal in elk geval geen kids meer kunnen krijgen) en ben erg kieskeurig, maar afkomst zal nooit een probleem worden. Zolang je elkaar respecteerd komt het goed
ben zelf ook een maand in Aruba geweest, en 2 x in Egypte, en ik heb nooit ergens een probleem mee gehad, alleen ben ik superblij dat de egyptenaren hier in NL lekker verwesterd zijn
dat je niet moet veroordelen op afkomst,kleur maar op innerlijk..
) Heb 2 buitenlandse ouders( Turks) Maar ik ben niet Turks/ Moslim opgegroeid.. Dus bidden enz ook niet
Dat zal ze leren.
Had ik zelf niet gedacht van mezelf dat ik met een echte hollander uiteindelijk zou belanden en het heel goed mee heb, ivm ik vroeger en nu misschien ook nog wel beetje turkse en marrokaanse jongens onwijs lekker vind en van dat soort cultuur gewoon van houd.
__Possie__ schreef:Ik heb 1x een relatie gehad van 3 jaar met een turkse jongen gehad, waarom dit uit gegaan was was meer de reden dat we uit elkaar groeiden, we hadden toen het nog wel willen proberen om het te verbeteren en om het gevoel weer terug te krijgen maar dat heeft niet geholpen, en zijn we als enorme goeie vrienden uit elkaar gegaan. En zijn ouders zijn beiden geboren in Turkije en hij in nederland dus hij is zeg maar half turks/nederlands of hoe je het ook wilt bekijken...In ieder geval hebben we erg veel aan mekaar gehad. En het mooiste en fijnste vind en vind ik nog steeds dat deze jongen mij ook ontmaagd heeft, dus echt op een intiem en goed gevoel..
En toen daarna was wel een jaar later kreeg ik een relatie met een marrokaanse jongen alleen deze relatie had niet zo´n goede afloop en klikten we toch niet zo goed bij elkaar we liepen continu om mekaar heen te draaien, want ik moest altijd voor hem elke dag tijd maken omdat ie bij me wilde zijn, en ik hield daar niet van omdat ik ook andere dingen te doen had enzo...En op gegeven moment zei ik dus alleen maar van ja sorry maar dan en dan ben ik daar en kan het laat worden, dan zie ik je in het weekend wel zoiets zeg maar...En daar werd hij boos om!!
Heb met hem anderhalf jaar gehad...
En nu nu ben ik al bijna (18 juni 2009) 5 jaar samen met een echte hollanderHad ik zelf niet gedacht van mezelf dat ik met een echte hollander uiteindelijk zou belanden en het heel goed mee heb, ivm ik vroeger en nu misschien ook nog wel beetje turkse en marrokaanse jongens onwijs lekker vind en van dat soort cultuur gewoon van houd.
Misschien daarom dat ik zo vaak turks of marrokaans kook hihi
op een normale manier uit elkaar gaan.. fijn dat dat ook even neergezet word!

Daar hield ik het een maandje vol, daarna zijn we verhuisd naar Marmaris, dus gewoon een toeristische plaats. 
Nathalie schreef:Ehm, wat bedoel je?
Als je bedoelt dat hij er voor gezorgt heeft, nee ook niet.
Voordat ik hem leerde kennen was ik al erg geinteresseerde in verschillende geloven en de Islam had op dat moment al de meeste interesse.
Door hem ben ik er wel sneller uit gekomen, dat wel. Als ik hem nooit had leren kennen, had het me nog een paar jaar verdiepen gekost waarschijnlijk, maar het resultaat zal hetzelfde geweest zijn.
. Hoewel ik het een de ene kant ook voorspelbaar vind.