Ik zit zelf op zo'n combikamer, alleen mijn buurmeisje is op stage en is er de komende 4 maanden niet. Aan mijn andere kant zit een zelfstandige kamer. Daar is vorige week een nieuwe jongen in komen wonen. En die is stiekum best wel leuk
. Helaas is onze gang heel erg rustig, we zien elkaar haast nooit. Dit komt dus omdat we dus niet in een gezamelijke keuken hoeven te koken en zo. We hebben wel een woonkamer, maar daar zit eigenlijk nooit iemand. Best wel stil dus eigenlijk. Dus ja, hoe kom ik nou met hem in contact...
Ben me al gelijk gaan voorstellen toen hij er was en kom sinds vorige week wel extreem veel op de gang
(vooral als ik iets hoor
, moet dan ff naar de vriezer of zo? of mijn postvakje checken, of even in de mijn gangkast zijn, haha). Ik stond gister een kapstok op te hangen in de gang met de klopboor van mijn vader. Hij vroeg of hij die ergens deze week nog kon lenen omdat hij nog iets moest ophangen, dat mag natuurlijk
... hihi. Ook heb ik maar even voorgesteld om weer eens met zijn allen een keertje te drinken. (doen we zo heel af en toe en het was alweer even geleden). Voorstel staat op volgende week woensdag of donderdag, nu maar hopen dat hij er ook bij is ... hihi.Heb hem ook al gehyved
en volgens zijn hyve is hij single, nu maar hopen dat dat klopt.. hehe. Maar goed, wie heeft nog leuke tips om met hem in contact te komen, wil natuurlijk ook weer niet te desperate overkomen...
, ik denk dat ik dat dan wel op zijn hyves had gezien.