Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en wat MINDER te reageren op alles wat er maar binnenkomt.Sonja schreef:Nee, je bent niet alleen. Maar geloof het of niet, ik probeer m'n leven te verslechterenen wat MINDER te reageren op alles wat er maar binnenkomt.
Je ontvangt tegenwoordig ook wel echt van élke scheet die iedereen maar moet laten een krabbeltje, sms'je, pb'tje of mailtje...
) Verder ben ik zo nu en dan ook wel laks in snel terug reageren. Sms niet altijd even snel terug, mailen ook niet.
joke20 schreef:Wat ook irritant is als je wat vraagt en je krijft daar geen antwoord op zodat je het nog een keer kan vragen.

Juul schreef:Dat is dan ook wel het andere uiterste Alette, daar reageer ik ook niet altijd meer op, dat soort onzin dingen. Maar ik bedoel dus de normale dingen.

joke20 schreef:Wat ook irritant is als je wat vraagt en je krijft daar geen antwoord op zodat je het nog een keer kan vragen.
Andere mensen kun je niet veranderen, ga ik ook niet proberen. Ik ga me er niet druk meer om maken, ben inmiddels ben ik wat selectiever geworden met reageren...
jesito schreef:Ik ken dat wel.
Ik krijg ook een steeds grotere hekel aan marktplaats, vaak wordt er geboden en dan willen ze het toch niet of ze gaan allemaal eisen stellen rondom het verzenden enz.
Mensen weten dat ze er toch niet aan vast zitten, plaatsen een bod en halen het weer weg.
En dan mag je toch minimaal verwachten dat ze nog even wat laten weten, maar meestal gebeurd dat niet.
Als ik druk ben of iets anders aan m'n hoofd heb niet, maar dan meestal een paar dagen later wel.