Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mais voor popcorn kon je vroeger trouwens gewoon in de supermarkt kopen, nu niet meer? En gebruiken ze speciale suiker voor suikerspinnen eigenlijk?
Alwiene schreef:Hier heb je niks aan, maar hoe kom jij aan een suikerspinmaker?![]()
Misschien bij een Sligro of Hanos maar dan moet je wel iemand kennen met een pasjeMais voor popcorn kon je vroeger trouwens gewoon in de supermarkt kopen, nu niet meer? En gebruiken ze speciale suiker voor suikerspinnen eigenlijk?
Geen idee wat de TS ermee wil, maar ik kan me voorstellen dat grootverpakkingen misschien handiger zijn.
. 

hahaFeetje schreef:http://home.hetnet.nl/~peterencilia/
Onderaan de pagina staat dat je t ook bij hun kunt bestellen.
Zowel suiker als mais.
En zelf kunnen ze ook met smaken leveren dus wellicht dat je die ook kunt bestellen, ze hadden iig roze met aardbeiensmaak
Maar volgens mij hebben ze die zakjes met mais ook wel bij de C1000 hier in de buurt, ohewel, daar maak je natuurlijk geen eh.. 30 kids ofzo blij mee
Wist trouwens niet dat je daar speciale suiker voor nodig had, ik wilde ook altijd zo'n machine voor thuis, ben gek op suikerspinhaha
Edit: vond deze nog op Marktplaats
http://link.marktplaats.nl/226044918

) actiematig popcorn- en suikerspinmachines. Meestal is dat aan het begin van de zomervakantie, rond de uitslag van de examens. Hierbij heb je dan ook bijbehorende suiker en popcorn. Wat ik destijds van de leverancier heb begrepen is dat je de suiker heel makkelijk zelf kunt maken, door gewone kristalsuiker te mengen met iets water, en hier een kleurstof aan toe te voegen. Zwitsal schreef:wij hebben ook ooit een popcornmaker gehad.. gekregen in een kerstpakket..
wij helemaal enthousiast, stekker in t stopcontact , popcorn erin (netjes beschrijving doorgelezen uiteraard).. en poffen maar..
ondertussen wij weer terug naar de woonkamer om de rest van t kerstpakket uit te pakken..
horen we toch opeens een knal uit de keuken komen!!
is die popcornmachine ontploft:S
je wilt niet weten hoe onze keuken er uit zag..
godzijdank was er op t moment van de ontploffing niemand in de keuken :S..
later hoorde we dat iedereen zn popcorn machine weer in moest leveren omdat er meerdere ontploft waren en die dingen dus ronduit gevaarlijk waren....
hoop dat jouw popcornmachine beter is!

Zijn ze duur?