jaloerse hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:40

Zit ik net een beetje te bokken, wordt de hond jaloers omdat ie vindt dat ie niet genoeg aandacht krijgt. Clown Hij heeft vanmiddag door het bos gelopen en ik dacht dat ie dan wel zou gaan liggen slapen, Slapen maar nee hoor. Dus ik zit in het kantoor en hoor opeens een vreselijk gescheur }> ergens verderop in huis. Ren de gang in, zit meneer midden in de kamer op een berg papiersnippers, had de krant maar even te grazen genomen. Extreme duivel Tis die van gister, ik hoop dat m'n vader m al had gelezen... Sigaar

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 15:53

hahaha, lijkt Pinky wel. is zo mooi als ik ff met een vriendin zit te kletsen. Eerst doet hij alsof hij zwaar beledigd is en rent hij weg, en dan een paar minuuten later komt hij luid hinnikend aangerent zodat ik hem wel ff MOET knuffelen Lachen hihi echt lief, maffe beessies.

Mijn rat ook, zodra ik op mijn kamer ben moet ik EERST hem aandacht geven voordat ik iets anders ga doen anders sloopt hij de hele kooi! En dat maakt me een herrie! hahaha

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 17:39

Hahaha, klint bekend! Hier zit ook een hondje jaloers te wezen. Onder de tafel van de computer is nu haar nieuwe plekje geworden, dan kan ze iig lekker op mijn voeten liggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:27

Ja dat zou Jip ook wel wat vinden, helaas is het kantoor streng verboden toegang voor hem!