telefoon onthoudt ingevoerde woorden niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

telefoon onthoudt ingevoerde woorden niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 21:15

Heel irritant; telkens moet ik voor mijn telefoon onbekende woorden opnieuw blijven invoeren (zoals mijn naam, Xxx, haha enz.). Mijn oude telefoon onthield deze 'nieuwe' woorden altijd gewoon, maar deze dus niet.

Kan ik iets instellen zodat m'n telefoon de woorden gewoon onthoudt?

frankiej

Re: telefoon onthoudt ingevoerde woorden niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:23

zou wel moeten kunnen, ergens in je menu zal wel een functie staan van automatisch aanvullen of woorden suggereren.

Vicky_88

Re: telefoon onthoudt ingevoerde woorden niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:40

welk toestel heb je? en waar heb je hem vandaan?

mijn nokia N95 8gb ''refresht'' zich om de zoveel tijd dus dan kan ik ook weer opnieuw beginnen :Y)

als het je echt zwaar irriteerd zou ik toch een keer teruggaan naar de winkel en m laten opsturen voor een software update.
als je een nokia of een sony ericsson hebt kun je die zelf updaten via de website van nokia of sony ericsson met je datakabel.
als je een sony of een nokia hebt kun je ook langs een servicepoint rijden, dan ben je je telefoon maximaal 3 dagen kwijt, sturen ze m op in de winkel ben je m maximaal 15 werkdagen kwijt.

succes

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 08:41

Nou deze telefoon is tijdelijk, ik heb 'm tot november ongeveer (mijn telefoon waar ik mijn abbo mee had was kapot en mn abbo liep gewoon door tot november dus had ik een tijdelijke nodig).
Maar deze refreshed volgens mij ook om de zoveel tijd, hij onthoudt wel wat woorden nu.

Nouja vor zolang ie het doet ben ik blij :P