Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)wednesday schreef:wandelen kost niets! Gewoon via internet wat leuke wandelroutes zoeken in de buurt! Hetzelfde voor fietsen! Leuke fietstochtje in een mooie omgeving ( met als doel iets waar je ijsjes kan kopen)
Goedkope hotels kan je ook vinden via booking.com! Beetje zoeken en je vindt wel iets!

)wednesday schreef:haha!
Vind je het niet vervelend om met de GPS te gaan wandelen? Ik haat dat ding al in de auto! Veel te veel gepraat
Van campings weet ik zelf niet zo veel maar ik denk dat je er zowiezo genoeg vindt richting de zee! (eventueel hier in België dan ben je toch nog naar het buitenland geweest)
En indien je geen tentje kan lenen van iemand... Meestal komen ze rond deze tijd in de aldi voor een mooi prijsje!
voor een paar nachtjes is dat ook wel te overzien, je moet er niet weken mee weg willen
De hond mag daar ook mee, dus die gaat mee. 

Nathalie schreef:Wij weten ook nog niet of we op vakantie gaan dit jaar. Willen de lastminutes afwachten. Als daar niks tussenzit, gaan we ook leuke uitstapjes maken.
Wij willen o.a. 2 nachtjes slapen in Renesse. Wij zijn daar vorig jaar een dagje geweest, daar hebben we toen gegeten bij een hotel recht tegen het strand, daar kun je slapen voor 20 euro per persoon per nacht, incl ontbijt. Echt geen geld dus!
En het is er nog eens geweldig mooi ook.De hond mag daar ook mee, dus die gaat mee.
Verder willen wij idd ook een dagje dolfinarium doen en een dagje efteling, en we willen graag gewoon gaan rijden op ons gevoel en zien waar we uitkomen.
Maar stiekem hoop ik wel dat er nog een leuke lastminute te vinden is rond die tijd..
Als het slecht weer is in NL, is het toch jammer dat je de zon niet hebt gezien vind ik..
Welk hotel in Renesse is dat dan? tis indd spot goedkoop!

Nathalie schreef:Ja dat weet ik dus niet meer, iig niet hoe het heette, ik kan er zo naartoe rijden als ik daar ben maar de naam..![]()
Ik zal zometeen eens aan mijn vriend vragen of hij het nog weet.
Was iig een erg leuk hotelletje, enigste nadeel was dat de douches gezamelijk waren, maar dat vind ik dan niet zo erg voor 1 of 2 nachtjes..
nou als je het weet hoor ik het graag