Iemand een idee? (leuke uitjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Iemand een idee? (leuke uitjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 12:48

Omdat ik tijdelijk zonder werk zit en mijn vriend net een nieuwe auto heeft gekocht hebben we besloten deze zomer niet op vakantie te gaan. Nu lijkt het me toch wel leuk om samen wat te gaan doen of om toch goedkoop een paar daagjes weg te gaan, maar ik weet niet zo goed wat te doen of waar dan heen te gaan. Het makkelijkste is wel als het in Nederland zou zijn. Ik zat zelf al te denken aan het Dolfinarium omdat we daar beiden nog eens heen willen, maar hebben jullie toevallig nog leuke ideeen? Of plekjes waar je goedkoop kunt overnachten? We zijn in het bezit van een auto dus het maakt niet zo heel veel uit waar het is.

Vrouw2014

Re: Iemand een idee? (leuke uitjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:05

Dofinarium is niet echt goedkoop hoor ;)

Als het lekker weer is kan je overal al gaan zwemmen, na het strand en na leuke meertjes. In de zomer maanden heb je ook in de efteling de 7mijlen avonden en dat is op de zaterdag avond met bandjes (muziek) ook erg leuk en gezellig. Genoeg te doen hoor...als het lekker weer is teminste!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:19

Ga lekker ergens een paar nachtjes kamperen. Mijn zusje en haar vriend hebben dat ook gedaan vorig jaar. Die hebben een tentje geleent en ergens op een goedkope camping gezet, bbq mee, koelboxje mee en ze heeft een paar hele leuke dagen gehad. Voor zoiets moet het natuurlijk wel mooi weer zijn, dus ik zou proberen om het last minute te boeken.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:20

weekendjeweg.nl
inpakkenenwegwezen.nl

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 13:24

Nee dolfinarium is indd niet goedkoop, maar mn ouders willen er ook nog wel heen dus daar valt wel een mouw aan te knopen haha ;)
Kamperen zat ik indd ook al te denken, weten jullie dan toevallig nog goedkope leuke plekjes?

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:28

wandelen kost niets! Gewoon via internet wat leuke wandelroutes zoeken in de buurt! Hetzelfde voor fietsen! Leuke fietstochtje in een mooie omgeving ( met als doel iets waar je ijsjes kan kopen ;) )
Goedkope hotels kan je ook vinden via booking.com! Beetje zoeken en je vindt wel iets!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 13:30

wednesday schreef:
wandelen kost niets! Gewoon via internet wat leuke wandelroutes zoeken in de buurt! Hetzelfde voor fietsen! Leuke fietstochtje in een mooie omgeving ( met als doel iets waar je ijsjes kan kopen ;) )
Goedkope hotels kan je ook vinden via booking.com! Beetje zoeken en je vindt wel iets!

Wandelen doen wij thuis al heel veel, via GPS (geocaching)
Fietsen is niet echt mijn ding, vooral omdat ik een waardeloze fiets heb (geen versnellingen 50 jaar oud wrak) maar miss is ergens heen gaan en kamperen en dan fiets huren wel weer een optie :)
Ik zal ook even kijken bij jou website, maar denk dat we toch gaan kamperen dit jaar (al ben ik meer een hotel type, maar ik heb beloofd dat we een keer zouden kamperen haha)

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:34

haha!
Vind je het niet vervelend om met de GPS te gaan wandelen? Ik haat dat ding al in de auto! Veel te veel gepraat ;)
Van campings weet ik zelf niet zo veel maar ik denk dat je er zowiezo genoeg vindt richting de zee! (eventueel hier in België dan ben je toch nog naar het buitenland geweest ;))
En indien je geen tentje kan lenen van iemand... Meestal komen ze rond deze tijd in de aldi voor een mooi prijsje!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 13:35

Haha deze praat niet. Je zoekt de sattelieten op voert de juiste coordinaten in en het enige wat hij doet is een pijltje laten zien met welke kant je op moet en hoeveel km het nog is :) En je kunt eventueel ook nog de kaart bekijken op het apparaatje :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 13:36

wednesday schreef:
haha!
Vind je het niet vervelend om met de GPS te gaan wandelen? Ik haat dat ding al in de auto! Veel te veel gepraat ;)
Van campings weet ik zelf niet zo veel maar ik denk dat je er zowiezo genoeg vindt richting de zee! (eventueel hier in België dan ben je toch nog naar het buitenland geweest ;))
En indien je geen tentje kan lenen van iemand... Meestal komen ze rond deze tijd in de aldi voor een mooi prijsje!

Ik heb zowaar zelf een 3p's iglotentje, dus dat moet goedkomen :) voor een paar nachtjes is dat ook wel te overzien, je moet er niet weken mee weg willen :+

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 14:27

Wij weten ook nog niet of we op vakantie gaan dit jaar. Willen de lastminutes afwachten. Als daar niks tussenzit, gaan we ook leuke uitstapjes maken.
Wij willen o.a. 2 nachtjes slapen in Renesse. Wij zijn daar vorig jaar een dagje geweest, daar hebben we toen gegeten bij een hotel recht tegen het strand, daar kun je slapen voor 20 euro per persoon per nacht, incl ontbijt. Echt geen geld dus!
En het is er nog eens geweldig mooi ook. :j De hond mag daar ook mee, dus die gaat mee. ;)
Verder willen wij idd ook een dagje dolfinarium doen en een dagje efteling, en we willen graag gewoon gaan rijden op ons gevoel en zien waar we uitkomen. ;)

Maar stiekem hoop ik wel dat er nog een leuke lastminute te vinden is rond die tijd.. :D
Als het slecht weer is in NL, is het toch jammer dat je de zon niet hebt gezien vind ik..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:13

Ik zou op internet zoeken voor een leuke camping, bijvoorbeeld aan zee. Dan kun je het daar ook redelijk goedkoop houden met strandwandelingen, aan het strand liggen, zwemmen enz. Mijn zusje is (geloof ik) in Monster geweest. Daar zit je vrij dicht bij Den Haag dus daar valt ook genoeg te zien en te doen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 15:16

Nathalie schreef:
Wij weten ook nog niet of we op vakantie gaan dit jaar. Willen de lastminutes afwachten. Als daar niks tussenzit, gaan we ook leuke uitstapjes maken.
Wij willen o.a. 2 nachtjes slapen in Renesse. Wij zijn daar vorig jaar een dagje geweest, daar hebben we toen gegeten bij een hotel recht tegen het strand, daar kun je slapen voor 20 euro per persoon per nacht, incl ontbijt. Echt geen geld dus!
En het is er nog eens geweldig mooi ook. :j De hond mag daar ook mee, dus die gaat mee. ;)
Verder willen wij idd ook een dagje dolfinarium doen en een dagje efteling, en we willen graag gewoon gaan rijden op ons gevoel en zien waar we uitkomen. ;)

Maar stiekem hoop ik wel dat er nog een leuke lastminute te vinden is rond die tijd.. :D
Als het slecht weer is in NL, is het toch jammer dat je de zon niet hebt gezien vind ik..

Ja dat kunnen we natuurlijk ook nog doen kijken of we last minute iets vinden :) Welk hotel in Renesse is dat dan? tis indd spot goedkoop!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:37

Ja dat weet ik dus niet meer, iig niet hoe het heette, ik kan er zo naartoe rijden als ik daar ben maar de naam.. :n :+
Ik zal zometeen eens aan mijn vriend vragen of hij het nog weet.

Was iig een erg leuk hotelletje, enigste nadeel was dat de douches gezamelijk waren, maar dat vind ik dan niet zo erg voor 1 of 2 nachtjes..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 17:38

Nathalie schreef:
Ja dat weet ik dus niet meer, iig niet hoe het heette, ik kan er zo naartoe rijden als ik daar ben maar de naam.. :n :+
Ik zal zometeen eens aan mijn vriend vragen of hij het nog weet.

Was iig een erg leuk hotelletje, enigste nadeel was dat de douches gezamelijk waren, maar dat vind ik dan niet zo erg voor 1 of 2 nachtjes..

Oke ja dat maakt het indd vaak wel goedkoper :) nou als je het weet hoor ik het graag :)