maar af en toe............Blj dat ik het effe kwijt kan want meneer in kwestie staat daar nu niet voor open .
Vriend heeft last van zijn rug en dan is meneer zo zielig.
naar de dokter wil die niet maar wel (zogenaamd,sorry) kronkelen van de pijn en zuchten kreunen en steunen .
met plezier wil ik hem wel masseren op de pijnlijke plekken ...ook niet goed want dat doet te zeer .
goed een warme kruik dan maar ...ook n iet goed want dat is te warm .
stel jevoor om even op bed te gaan liggen want dat is recht en misschien voelt dat lekkerder ...ok niet goed want hij weet niet hoe te liggen .
vraag je heel lief of hij dan een diclofenac van mij moet , misschien dat dat helpt ....ook niet goed want dan krijgt hij last van zijn maag .
oke begin nu wat boos te worden maar hou me in , een paracetamol dan ....ook niet goed want dat is te licht .
goed begint nu heel boos te worden maar houd zich nog steeds in .
Wil je iets eten zodat je geen lat krijgt van je maag en het op een diclofenac gokken ...ook niet goed want van de pijn heeft hij geen honger .
heb me ingehouden en heb hem maar mooi laten liggen op jawel het bed met toch wel de kruik .
heb zelf even diepgezucht en rest mij even niets anders danmij te richten op bokt voor ik hem zijn kussen matras kruik en diclofenac naar het hoofd gooi .
zo moest het even kwijt maar mannen en pijn ..... net kleine kinders .
iemand nog de gouden tip om van rugpijn af te komen ?

) 
staat overeind en , vroeg heel lief om een paracetamolletje en ging naar de douche 

.