Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:* zoek je veel fysiek contact?
* heb je de aandrang om hem te zoenen?
* denk je op romatische wijze aan hem?
* krijg je de kriebels als hij je aanraakt?
* (optioneel) heb je jaloerse gevoelens as hij met andere vrouwen omgaat?
Als geen 1 van deze dingen van toepassing is op de situatie zou ik er niet aan beginnen

schorppie schreef:Ik heb een raar probleempje waar ik normaal gesproken niet zo'n probleem van zou maken/hebben.
Ik ga al een tijdje om met een collega. We spreken regelmatig af en gaan met enige regelmaat uit eten of doen andere leuke dingen. Ik merk aan alles dat hij mij erg leuk vind. Ik vind hem trouwens ook erg leuk. Maar....... qua uiterlijk is hij niet mijn type, daarintegen vind ik zijn karakter geweldig. Ik kan uren met hem praten, lachen, gek doen en serieus zijn. Bovendien vindt hij mijn dochter en paarden leuk.
Nu twijfel ik over wat ik ga doen. Ga ik het proberen?? Of is het gedoemd te mislukken als ik hem qua uiterlijk niet echt mooi vind ( ik weet wel dat uiterlijk er niet toe doet).
Normaal zou ik het proberen, als het geen collega zou zijn. Maar ik moet natuurlijk ook nog kunnen werken met hem. En stel dat ik heel gauw uitgekeken zou zijn, hoe moet het dan?
Ik heb zulke gemengde gevoelens naar hem toe, en dat gaat al een aantal maanden zo. Ik vind dat ik nu een keer moet weten wat ik wil.
Pfffff, wat denken jullie en wat vinden jullie wijsheid.
Qimm schreef:denk je ook niet té rationeel. Goh hij voldoet aan allerlei eisen dus ik behoor verliefd op hem te zijn?