Na een pb-wisseling en overleg binnen het mod-team plaats ik deze tekst voor Thuru - hij heeft nog onvoldoende posts om hier onderstaande tekst te kunnen plaatsen. ---------------------------------------------------------
Track King is een vrij jonge doch een enorm goed management race paardengame. Het spel is complex en biedt vele manieren om je stable te runnen.
Ik speel al vele jaren browser multi player games. Ik heb, omdat dit een paardenforum is, ook wat andere paardenspellen uitgeprobeerd. Track King is absoluut het beste browser paardenspel wat er is. Qua browserspelen behoort deze ook absoluut tot de top, en dat voor een game die net 2 jaar bestaat. Spel is continue in ontwikkeling.
Reactie graag ingame of via pm, omdat ik niet kan posten. Doch wilde jullie als paardenliefhebbers deze link niet onthouden. Zelf heb ik overigens totaal niets met paarden. Vandaar deze constructie.
Beetje vreemd dat mensen die zelf paardenspellen maken hem in een sticky moeten zetten en dit spel ineens de volle 'promotie' met een eigen topic krijgt.