Pythagoras help...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannahnas

Pythagoras help...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 12:43

Wij zijn op school nu bezig met de stelling van pythagoras...
Alleen ik snap er niet erg veel van en de leraar die ik heb die legt het steeds op dezelfde manier uit. Ik heb er binnenkort een pw over dus het zou heel fijn zijn als iemand me een beetje opweg kan helpen (een link van een goeie site is ook goed;)...
Op internet heb ik ook nog een beetje gezocht maar echt verhelderend was dat niet;(.
Ik wilde dit eerst eigenlijk vragen bij wis. bijles maar dat viel vandaar...

Alvast heel erg bedankt:)

vuurneon

Re: Pythagoras help...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:45

Wat snap je er dan precies niet aan?
Hoe je de som moet uitwerken?
Ik wil je wel helpen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:47

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:48

O, hier had ik ook zo'n moeite mee! Ik heb het toen aan een andere leraar wiskunde gevraagd. Ik geloof de man die ik het jaar daarvoor had, die vond ik veel duidelijker. En toen snapte ik het wel!

Alleen nu niet meer. Dacht nog heel dapper om je even te helpen, dus ik start google om mijn geheugen op te vijzelen, maar ik snap er weer ouderwets geen bal van. Nou vond ik het overigens ook niet iets waar ik in mijn leven wat aan zou kunnen hebben. En tot op de dag van vandaag is dat ook zo. Was alleen net als bij jou interessant voor het proefwerk erover. Heel veel succes!

Winged

Re: Pythagoras help...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:49

Huiswerktopics zijn op deze manier niet de bedoeling. Leg eerst goed uit waar je tegenaanloopt zodat bokkers je kunnen helpen. Daarom hier een slotje.