Laatste keer dat ik bij mijn ouders was is ongeveer 2 weken geleden. Dus dit keer nog niet eens zo extreem lang
. Maar goed, komend weekend lekker vrij en ik had met vrienden afgesproken in Tilburg voor zaterdag avond. Dus ik dacht, als ik nou zaterdag bij mijn zus kan slapen, en we dan de volgende dag sochtends op de trein naar Eindhoven gaan voor mama dag. Zal mama vast hartstikke leuk vinden.Dus ik had mijn vader gebeld of dat een goede idee was en die vond het hartstikke leuk, maar die kwam met het idee om het een verrassing voor smam te maken en dus niks te zeggen over dat ik kwam. Hartstikke leuk dacht ik! Dus ik mijn zus gebeld en het idee voor te leggen. Zus natuurlijk gelijk enthousiast, maar ow ow ow wat is zij moeilijk in het voor zich houden van verrassingen! Zoals mijn zus eigen is is die gelijk enthousiast aan de slag gegaan voor een leuk cadeautje en de wildste plannen. Maar goed, we hadden dus afgesproken, NIKS tegen mama zeggen en lekker doen of je neus bloed!
Ik had pap even nodig, maar het was al laat, mijn moeder was op msn, dus ik dacht, ik vraag haar even of pap nog op is, want dan kan ik hem even bellen. Ik wilde namelijk aan pap vragen of ik zondag avond de boormachine mee mag naar Wageningen.
Mam heeft volgens mij wat door, want ze zij "jaja" tegen mijn, "ik had een vraagje over de boormachine" (pap was al naar bed). Vervolgens begint ze 60 keer te zeggen dat ze me mist. En ik moest pap maar even emailen over de boormachine, want die kwam morgen bij mijn zus en ze had van mijn zus gehoord dat ik zaterdag bij mijn zus zou slapen.
OOOOOOW DIE ZUS VAN MIJ! Nu weet ze dus dat ik dit weekend in Tilburg ben. Geen wonder dat ze 60 keer zegt dat ze me mist, die wilt natuurlijk dat ik zondag naar hun kom. Wat ook het plan was, maar dat moest zij niet weten! Zucht. Hoe moet ik nou reageren op haar 60 keer "ik mis je". Mijn zus kan ook niks voor zich houden he!!
, waarom verteld die nou dat ik in Tilburg ben! Ik had tegen mijn moeder willen zeggen dat ik moest werken dit weekend en dat ik geen tijd had om naar Brabant te komen als ze zou vragen wat ik zondag zou doen! Jeetje...
, inmiddels is ze naar bed, gelukkig, maar ik hoop haar niet meer te spreken voor zondag, want als ze nog een keer zegt "ik mis je" weet ik niet of ik nog gewetensvrij voor me kan houden dat we zondag komen.