Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Damber schreef:In mijn familie zitten automonteurs en die hebben mij de tigra afgeraden... hij is wel super mooi... maar ik ben daardoor naar een andere auto gaan kijken... De meeste zijn een inbreuk op je bankrekening qua onderhoud.
Dus alles is subjectief, lijkt me!
xxxmarexxx schreef:opels zijn gewoon slechte auto's kwa onderhoud zijn ze erg duur en ze roesten erg veel. ik zou dan ook aanraden om voor iets anders te kijken. een toyota scarlet zijn erg degelijke auto's volgens meerdere monteurs. het zijn niet de mooiste auto's maar een stuk goedkoper in onderhoud

joyce83 schreef:Ik Kijken naar het stuur of het erg afgesleten is. Erg afgesleten betekend meestal meer km's, moet dus in verhouding zijn met kilometerstand.
Danielledm schreef:Heb ook wel is gehoord dat opels dure auto s zijn in onderhoud. Wilde toen ook graag een opel corsa en toen zei me vader ook nee joh dure onderhoud (materiaal etc)
Chiqa schreef:joyce83 schreef:Ik Kijken naar het stuur of het erg afgesleten is. Erg afgesleten betekend meestal meer km's, moet dus in verhouding zijn met kilometerstand.
Euhm...daar heb je de kilometerstand voor hoor![]()
Ik zou persoonlijk errug ver uit de buurt van zo'n bak ellende blijven, zijn genoeg betere auto's als je dan toch met geld smijten wil
joyce83 schreef:En juist de kilometerstand kunnen ze op vandaag redelijk creatief mee omgaan. Bijvoorbeeld elk jaar 20.000 km rijden en dan steeds net voor de keuring 10.000 km terug laten draaien.
.