1op1 studie ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus_Fugit

1op1 studie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 16:26

Heel simpele vraag: Heeft er iemand ervaring met het huiswerk/bijlesinstituut 1op1 studie? Heb je daar zelf bijles gevolgd of bijles gegeven?

Ik ben namelijk via een advertentie gevraagd daar bijles te komen geven, maar ik kon behalve hun website weinig informatie vinden. En het is toch wel fijn om wat andere ervaringen te horen, want je weet maar nooit tegenwoordig... :o

Tempus_Fugit

Re: 1op1 studie ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 18:40

Nog even onder de aandacht brengen..
Hopelijk heeft er iemand ervaringen

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 23:17

Nog nooit van gehoord ;)

Ik werk zelf voor een heel leuk huiswerkbegeleidingsinstituut dat al wat langer bezig is en al meerdere vestigingen over het hele land heeft. Het voordeel daarvan is dat alles goed georganiseerd is en over alles is nagedacht. En ik ben altijd verzekerd van werk. Als je bij een instituut zit dat nog maar uit een paar mensen bestaat weet je mss niet hoeveel uren je kunt werken en zal het wat minder georganiseerd zjin ed.

Ben je al eens bij ze langs geweest?

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 11:08

Nee, ik heb dus vanmiddag een soort sollicitatiegesprek. Daarom vroeg ik ervaringen, want ik had nog nooit van dit instituut gehoord.

Maar waar werk jij? Als deze nou niks mag worden of te weinig werk geeft, kan ik het misschien heb jou werkgever proberen.. ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:43

Je hebt pb ;)

En, hoe is het gegaan vanmiddag?

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 17:06

Het klinkt allemaal wel leuk. Het is volgens mij een redelijk nieuw bedrijf opgezet door oud studenten.
Dinsdag ga ik eerste lessen geven, dus we zullen wel zien. Het zijn eenmalig 3 dagen, dus als ik het niet leuk vind dan zit ik er verder na die 3 dagen niet aan vast, dat is wel fijn.