Volgende winkel in, rok aan, jasje aan, en kopen maar weer. Dat heb ik dus in een half uurtje gedaan (record shoppen).
Na t werk wilde ik persé nog een truitje (t is toch uitverkoop zegt mijn hoofd dus alles mag tot t geld op is), maar nergens hadden ze iets wat ik ECHT leuk vond. Dus naar de sportwinkel, want daar slaag ik heel vaak wel. Goed, ik loop naar binnen, Mexx-truitje, heel leuk, maar te groot (M), en een Nike truitje, S dus goed. Ook gekocht, zag ik nog een sportbh hangen, en dat moet ik eigenlijk ook wel hebben, maar ik heb me ingehoduen, volgende week is er weer loon *grijnz*, heb ik wat om naar uit te kijken.
Al moet ik volgende week de hoefsmid betalen, Joop moet echt opnieuw beslagen worden, dus tja. En ik wil m nu ook weer vierkant op de ijzers, omdat ik denk dat hij daar betere hoeven van krijgt (weet t wel zeker), dus duur geintje, voorlopig kan ik t nog net betalen, dus ok dan. Hij moet elke 8 weken, dus dat scheel took, maar goed. Ff kontje knijpen en dan weer een weekje werken (zo duur is t niet).
Nu heb ik uds gelijk een wishlist gemaakt:
- cds: Eagles (nwe, best of ofzo), Dido, Reamon... etc etc... boel tig
- broek (nog steeds) en evt nog een truitje (Anky oid, ook om mee paard te rijden, dus donker)
- shampoo, alufolie ed, om mijn mammmie heel tevreden te houden (ik woon nog thuis he)
- zadel/hoofdstel
- mobiel (ben nu gewoon NIET bereikbaar, en mobiel verandert daar veel in, voor m'n ouders en uitzendbureau ed)
- schoenen, iets zomers, lekker luchtig, stevig, licht, geen sandalen (géén Teva's)
Naja, genoeg dus. Wil ook nog nwe rijlaarzen, maar dat kan ook 2e hands... Ik wil veels te veel...