Miche bag (Hand/schoudertas)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Miche bag (Hand/schoudertas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:24

Voor als je geen tassen fan bent intresseert je dit echt niet, ik zeg het alvast :))

ik zag net op tellsell de miche bag, een tas die door behulp van magneten kan wisselen van uiterlijk
http://www.youtube.com/watch?v=RDIvLKn0 ... re=related

ik ben dus gaan kijken op ebay en daar hebben ze hem ook.
nu vraag ik me af of iemand ervaringen hier mee heeft? ik sterf in de tassen en ze beginnen nog snel te vervelen ook, daarom zou dit me best handig zijn, alleen lijkt het me toch dat die magneten losschieten als je iets te ruw draait oid :+

iemand ervaringen/

Sani

Re: Miche bag (Hand/schoudertas)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:30

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:32

Ik ben hem wel eens tegen gekomen op tell-sell. Verder geen ervaring mee, maar ik vond hem wel erg prijzig.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:34

Het eerste wat ik dacht was magneten zijn niét goed voor horloges en bankpasjes :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:34

ik had al gegoogled idd maar meer om te kijken waar hij te verkrijgen was, ben namelijk niet zo'n tellsell fan haha, ik zal even daar die discussie bekijken, op ebay zijn ook al custom made omhulsels en die zijn echt gaaf

http://shop.ebay.com/merchant/dvampyrelestat

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:35

Wendy15 schreef:
Het eerste wat ik dacht was magneten zijn niét goed voor horloges en bankpasjes :=

dat dacht ik dus eerst ook, ik was bang dat me bankpas ineens helemaal 8)7 zou worden, maar er staat bankpas/telefoon vriendelijke magneten oid.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:35

En dáár geloof ik dan weer niét in := :))
Hoe willen ze bankpasvriendelijke magneten maken :?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:38

Je hebt heel veel tassen met een magneet sluiting. Volgens mij zijn dit dezelfde magneten als bij die tassen met magneetsluiting. Meen me ook te herinneren van de tell-sell dat de magneten idd bankpas vriendelijk zijn.
Feit blijft dat ik de tas (en dan met name de nieuwe covers) erg duur vond.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:38

ik zou het niet weten maar misschien staat het hier?
http://www.michebag.com/
ik zou het eigenlijk eens aan iemand moeten vragen die daar veel verstand van heeft

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:39

Ik vind het ook prijzig, als je een beetje leuk in de aanbieding shopt kan je ook superleuke tasjes vinden en als je er snel op bent uitgekeken kan je ook tasjes van iets mindere kwaliteit doen en wat vaker een nieuwe kopen :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:42

Wendy15 schreef:
Ik vind het ook prijzig, als je een beetje leuk in de aanbieding shopt kan je ook superleuke tasjes vinden en als je er snel op bent uitgekeken kan je ook tasjes van iets mindere kwaliteit doen en wat vaker een nieuwe kopen :P

ik haal ze meestal van de markt, ik heb er net 1 3 weken, maar ben hem nu al zat en vind 15 euro per 3 weken alsnog toch wel te veel ik heb een tijd gehad dat ik bjorn borg tassen nam en van invito en manfield etc, maar dat doen we niet meer, de meeste tassen zitten onder de 20 euro, dat vind ik eigenlijk wel weer duur zat :))

dit is dan 1 keer een wat duurdere aankoop (al is ie volgens mij ook maar rond de 25 euro) en dan de covers, maar denk dat het kijken is waar je ze moet halen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:43

Maar die tas is al vrij prijzig.. en die covers zijn ook bijna net zo duur als een goedkoop tasje van de markt.. Dus wat dat betreft maakt het imo ook niet zo heel veel uit :o (maar als je 'm gewoon leuk vind moet je het natuurlijk doen :D ) en als die tas zélf stuk gaat zit je met tiggg van die covers waar je niks meer aan hebt :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:46

nou het zou gewoon ontzettend schelen ook in de ruimte, maar heb er niet zo'n zin in dat als ik me portomonee pak en er perongeluk tegen aan tik dat me halve tas op de grond ligt _O- ik denk dat als je uiteindelijk 6 a 8 covers hebt dat je dan wel meer dan genoeg hebt..