Ik heb een vraagje, waar ik eigenlijk niet echt meer uit kom. Ik ben sinds vorige maand
weer begonnen aan een mbo studie, waar ik studiefinanciering voor ontvang. Ik woon
momenteel nog bij m'n moeder, maar mijn vriend krijgt volgende week de sleutels van
zijn woning (woont in een andere gemeente) en daar zou ik eigenlijk wel erg graag deels
willen gaan wonen. Ik zeg nu dus 'deels' aangezien ik hier in de woonplaats van mijn moeder
een stageplaats heb van 16-20 u per week en ik hier ook nog werk. Maar ik zal toch ook
wel regelmatig bij mijn vriend zijn en dan is die 200 euro extra in de maand voor een uitwonende
beurs toch wel erg lekker. Of denken jullie dat dit niet mogelijk is om op deze manier een uitwonende
beurs aan te vragen? Want wat moet ik dan verder allemaal nog regelen, ik zal me uit de gemeente
van m'n moeder moeten uitschrijven en me bij mijn vriend in moeten schrijven. Maar zoals huisarts,
tandarts etc. zal ik daarin ook moeten switchen? En zoals de zorgverzekeringen, moeten die ook
allemaal op de hoogte zijn of kan ik me daarbij gewoon op m'n moeders adres laten staan? Ik hoop
dat jullie mijn verhaal en dan met name mijn vragen begrijpen en kunnen beantwoorden...

Let me know!
Groetjes,
Marjolein